کد خبر: ۲۴۵۳۸
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۰

مشخصات کامل موتو G Stylus 2022 موتورولا پیش از رونمایی فاش شد

موتورولا در حال کار روی گوشی موتو G Stylus 2022 است و علاوه بر رندرهایی که چند هفته قبل از این گوشی منتشر شد، اکنون مشخصات کامل آن نیز فاش شده است.

مشخصات موتو G Stylus 2022 موتورولا

به گزارش «نبض فناوری»، بنابر اطلاعات منتشر شده، موتو G Stylus 2022 از نمایشگر لمسی 6.78 اینچی IPS LCD با وضوح 1080 در 2460 اینچ و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز بهره می‌برد. در زیر کاپوت، این گوشی به تراشه هلیو G85 مدیاتک مجهز خواهد شد که با 4 یا 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا همراه می‌شود.

مشخصات کامل موتو G Stylus 2022 موتورولا پیش از رونمایی فاش شد

همچنین این گوشی در پنل پشتی خود دارای سه دوربین خواهد بود که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی ISOCELL JN1 سامسونگ، دوربین 8 مگاپیکسلی ISOCELL فوق عریض و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی می‌شود. برای طرفداران عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی بالای نمایشگر وجود دارد که احتمالا توسط Omnivision ساخته شده است.

موتو G Stylus 2022 از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 وات بهره می‌برد. از جمله ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌توان به پشتیبانی از قلم (که می‌تواند در داخل آن قرار بگیرد)، حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور، اسپیکر تکی در پایین دستگاه و جک هدفون 3.5 میلی متری اشاره کرد و ظاهرا از NFC یا اسلات سیم کارت دوگانه پشتیبانی نمی‌کند.

مشخصات کامل موتو G Stylus 2022 موتورولا پیش از رونمایی فاش شد

هرچند اندروید 12 از چندین ماه قبل عرضه شده، اما گفته می‌شود این دستگاه با اندروید 11 روانه بازار خواهد شد. نکته منفی دیگر اینکه ظاهرا گوشی جدید موتورولا تنها یک به‌روزرسانی بزرگ به اندروید 12 پیدا خواهد کرد و سایر سیستم‌های عامل آینده گوگل را دریافت نخواهد کرد.

از جمله بازارهای احتمالی این گوشی به آمریکای شمالی و اروپا اشاره شده است و با توجه به اینکه موتو G Stylus سال گذشته در ماه ژانویه معرفی شده بود، احتمال اینکه تا پایان ماه جاری میلادی شاهد رونمایی از آن باشیم نیز وجود دارد.

مشخصات کامل موتو G Stylus 2022 موتورولا پیش از رونمایی فاش شد

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی