کد خبر: ۲۴۵۵۸
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

چگونه با بازی الین ورلدز کسب درآمد کنیم؟

ارز دیجیتال Alien Worlds یک متاورس دیفای NFT است که رقابت‌های اقتصادی و همکاری بین بازیکن‌ها را ترغیب می‌کند.

چگونه با بازی الین ورلدز کسب درآمد کنیم؟

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» امروزه یکی از راه‌های کسب درآمد ورود به بازار ارز‌های دیجیتال است که سرمایه‌گذاران زیادی به این سمت وسو حرکت کرده‌اند، اما نکته‌ای که مورد توجه است بایستی سرمایه‌گذاران با احتیاط و آگاهی کامل وارد این عرصه شوند.

در این گزارش سعی می‌شود یکی دیگر از ارز‌های دیجیتال را برای علاقه‌مندان معرفی کنیم.

ارز دیجیتال الین ورلدز یا Alien Worlds یک بازی در بستر بلاکچین است که با نماد TLM شناخته می‌شود. به عبارت دیگر Alien Worlds نام یک بازی است که در آن می‌توانید با استخراج، ارز دیجیتال Alien Worlds به دست آورده و هربار شانس به دست آوردن یک کارت بازی NFT را داشته باشید. در این بازی‌ها معمولا از توکن‌ها به عنوان الماس و پول مجازی در بازی استفاده می‌شوند. برای مثال می‌توانید با استفاده از توکن، سلاح‌های خود در بازی رو قویتر کنید یا برای خود وسایلی بخرید که در بازی در برابر دیگر بازیکنان از آن‌ها استفاده کنید.

کاوشگران می‌توانند پس از ورود به کیف پول WAX Cloud و سپس ورود به play.alienworlds.io ابزاری برای شروع استخراج دریافت و توکن تریلیوم دریافت کنند. می‌توان از تریلیوم برای استیک کردن در یک یا بیش از ۶ سیاره و ثبت‌نام به عنوان نامزد انتخابات مشاور سیاره و حکومت بر سیاره استفاده کرد. کارت‌های بازی NFT به مرور زمان به روش‌های جدید و خلاقانه‌ای مانند ارتقای کارت‌ها و جنگیدن در زمان رعد و برق به کار می‌روند.
Alien Worlds یک متاورس دیفای NFT است که رقابت‌های اقتصادی و همکاری بین بازیکن‌ها را ترغیب می‌کند.

تریلیوم توکن اختصاصی و خدماتی متاورس Alien Worlds است و دارندگان آن می‌توانند در نظارت بر سیاره و دریافت سایر پاداش‌ها مشارکت داشته باشند. این امر با انگیزه دادن به بازیکنان برای رقابت در به دست آوردن Trilium (TLM)، که برای کنترل سازمان‌های خودمختار غیرمتمرکز (“Planet DAOs”) و دسترسی به گیم پلی اضافی مورد نیاز است، حاصل می‌شود.

Alien Worlds یک جهان شبیه سازی شده به صورت بازی است. در بازی یک بازی multiplayer یا چند نفره است که در آن بازیکنان از تمام نقاط دنیا میتوانند با یکدیگر در آن رقابت کنند.
تریلیوم با نماد TLM ارز رایج در این جهان مجازی است که بازیکنان با استفاده از آن می‌توانند در رای گیری برای حکمرانی بر روی این جهان شرکت کنند.

چگونه با بازی الین ورلدز کسب درآمد کنیم؟

برای سرمایه گذاری در دنیای ارز‌های دیجیتال نیاز به یک کیف پول دیجیتالی امن دارید. برای سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال الین ورلدز با نماد (TLM) در صرافی گلکسی پی جی که برای این ارز دیجیتال دارای کیف پول اختصاصی است کافی است فقط یک حساب کاربری ایجاد کنید تا بتوانید از خدمات آن استفاده کنید.
علت محبوبیت بازی Alien Worlds

برای شروع، بازی دنیای بیگانه نیازی به ادغام MetaMask یا خرید NFT یا ارز دیجیتال نداشت. یک بازی کاملا رایگان برای کسب درآمد، کاربران می‌توانند ماجراجویی خود را با محدودیت کمی برای ورود شروع کنند. هر بلاکچین نشان دهنده فعالیت‌های متفاوتی است.
در سیارات WAX، کاربران می‌توانند TLM را استخراج کنند
در سیارات BSC، کاربران به ماموریت می‌روند
ذخیره و دسترسی به TLM در ETH

تاکنون عملیات طراحی و ساخت پروتکل Alien Worlds به اتمام رسیده است. همچنین تریلیوم و توکن‌های NFT و قرارداد‌های هوشمند اولیه برای مکانیسم اصلی این متاورس طراحی و عرضه شده است. عرضه روزانه TLM و سپرده‌گذاری در سیاره‌ها در جریان قرار دارد. ویژگی میان زنجیره‌ای (Cross chain) این شبکه و پلتفرم انتقال توکن بین زنجیره‌های اتریوم و بایننس اسمارت چین نیز راه‌اندازی شده است. علاوه بر آن خرید و فروش توکن TLM در صرافی بایننس محقق شده است.

چگونه با بازی الین ورلدز کسب درآمد کنیم؟

در آینده نزدیک، به روند داستان‌های بازی پرداخته خواهد شد. داستان‌هایی نظیر جنگ‌ها و ماموریت‌هایی در سیاره‌ها مانند بایننس، نمایش آیتم‌های صاحبان زمین‌ها در یک پنجره مخصوص و تجربه‌های منحصر به فرد از جمله این داستان‌ها هستند.

پروتکل Alien Worlds که به صورت یک بازی درآمده است در واقع یک پروژه امور مالی غیرمتمرکز است؛ بنابراین با شروع فعالیت در این بازی در واقع در حال سرمایه‌گذاری هستید. توکن تریلیوم که توکن حاکمیتی این پلتفرم است نقش اساسی در حاکمیت بازی و تعیین روند بازی ایفا می‌کند؛ بنابراین کاربران می‌توانند با سپرده‌گذاری حساب شده آن در سیاره‌ها و ماموریت‌های مختلف، به کسب سود بپردازند.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
وبگردی