کد خبر: ۲۴۵۶۶
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۰

رندر ردمی K50 پرو طراحی متفاوت ماژول دوربین آن را نشان می‌دهد

شیائومی برای معرفی گوشی‌های سری ردمی K50 آماده می‌شود و به‌زودی این محصولات از راه می‌رسند. حالا یک رندر و همچنین تصاویری از قاب محافظ ردمی K50 پرو به اینترنت راه پیدا کرده که ما را با طراحی آن آشنا می‌کنند.

به گزارش «نبض فناوری»، تصاویر منتشر شده از قاب ردمی K50 پرو، با رندر افشا شده در یک راستا قرار دارند و از طراحی متفاوت ماژول دوربین این گوشی هوشمند خبر می‌دهند.

رندر ردمی K50 پرو

این رندر طراحی پنل پشتی و جلویی گوشی آینده شیائومی را به نمایش می‌گذارد. در بالای نمایشگر یک حفره کوچک برای میزبانی دوربین سلفی به چشم می‌خورد و اطراف صفحه نمایش هم حاشیه‌های کمی وجود دارد.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند یک ماژول دوربین مربعی شکل به چشم می‌خورد که درون آن سه سنسور دوربین با چیدمان متفاوتی قرار دارد. در زیر این ماژول دوربین، شاهد قرارگیری یک بخش نقره‌ای رنگ هستیم که فلاش LED را میزبانی می‌کند و روی آن عبارت دوربین هوش مصنوعی و سنسور 64 مگاپیکسلی قرار دارد.

در کنار این رندر، چندین تصویر از قاب محافظ این گوشی هوشمند هم منتشر شده که طراحی متفاوت دوربین را تایید می‌کنند.

رندر ردمی K50 پرو طراحی متفاوت ماژول دوربین آن را نشان می‌دهد

طبق شایعات، ردمی K50 پرو به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی سونی IMX686 به همراه دوربین 13 مگاپیکسلی اولترا واید مجهز می‌شود. سنسور سوم از نوع ماکرو خواهد بود، با این حال نمی‌دانیم 2 یا 8 مگاپیکسلی است. این دستگاه همچنین احتمالا نمایشگر 6.67 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز خواهد داشت.

ردمی برای این محصولش احتمالا به سراغ تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 می‌رود و در آن از سیستم خنک‌کننده مایع دوگانه استفاده می‌کند. از سایر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی اشاره کرد که منجر به شارژ کامل دستگاه در مدت 17 دقیقه می‌شود. ردمی K50 پرو همچنین با اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 از راه می‌رسد.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی