کد خبر: ۲۴۵۸۴
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۰

تعویق بازگشایی دفاتر آمریکایی شرکت مادر فیس بوک

مِتا پلتفرمز (شرکت مادر فیس بوک) تاریخ بازگشایی دفاتر آمریکایی خود را به تعویق انداخت و دریافت دوز تقویت کننده واکسن کووید ۱۹ را برای کارمندانی که به محل کار برمی گردند، اجباری کرد.

به گزارش« نبض فناوری» این غول فناوری اعلام کرد برای کارمندانی که به محل کار برمی گردند، تاریخ بازگشایی از ۳۱ ژانویه به ۲۸ مارس به تعویق افتاده است. همه کارکنانی که به محل کار برمی گردند، باید مدرک دریافت دوز تقویت کننده واکسن کووید ۱۹ را ارائه کنند. این شرکت وضعیت شیوع واریانت اُمیکرون را به دقت زیر نظر دارد. مِتا در حال حاضر همه کارمندان آمریکایی خود را که به محل کار برمی گردند، ملزم کرده است واکسینه شوند.

کارمندان تا ۱۴ مارس فرصت دارند برای بازگشت به محل کار یا درخواست دورکاری کامل یا درخواست برای کار کردن از خانه به شکل موقتی درخواست کنند.

سخنگوی شرکت مِتا پلتفرمز اعلام کرد کارمندانی که به دلایل پزشکی یا مذهبی واکسینه شده‌اند، می توانند برای دورکاری درخواست کنند. کارمندانی که هیچ اقدامی نکنند، ممکن است با تدابیر انضباطی شامل خاتمه خدمت روبرو شوند. مشخصا این اقدام نهایی در قبال کسانی خواهد بود که حاضر نیستند واکسینه شوند.

شرکتهای آمریکایی در پی افزایش موارد ابتلا به واریانت اُمیکرون، واکسیناسیون کووید ۱۹ را برای کارمندانشان اجباری اعلام کرده و طرحهای بازگشت به محل کار را به تعویق انداخته‌اند.

سیتی گروپ هفته گذشته اعلام کرد کارکنان آمریکایی که تا ۱۴ ژانویه در برابر کووید ۱۹ واکسینه نشده باشند، به مرخصی بدون حقوق می روند و در پایان ماه اخراج می شوند.

بر اساس گزارش رویترز، شرکت مادر فیس بوک، اینستاگرام و واتس‌اپ در دسامبر گزینه‌ای برای به تعویق انداختن بازگشت به محل کار عرضه کرد.
منبع: ایسنا

ارسال نظرات
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
وبگردی