کد خبر: ۲۴۶۱۹
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

معرفی آنتی ویروسی که رمزارز استخراج می کند

آنتی ویروس Avira در حال حاضر ارز دیجیتال را نیز استخراج می کند.

به گزارش «نبض فناوری»،  آنتی ویروس جدید آویرا در حال ورود به تبلیغات رمزارز است. این آنتی ویروس به طور اتفاقی متعلق به همان شرکت Norton 360 است که یک ماینر رمزارز نیز ارائه می دهد.

مشابه Norton 360، می توانید از آنتی ویروس Avira که قبلاً روی رایانه شما در حال اجرا است برای استخراج اتریوم استفاده کنید. این شرکت مزایای استفاده از ماینر رمزارز خود را در صفحه سؤالات متداول سرویس توضیح داد:

Avira Crypto به شما امکان می دهد از زمان بیکاری رایانه خود برای استخراج ارز دیجیتال اتریوم استفاده کنید. Avira Crypto فقط یک ویژگی انتخابی است و بدون اجازه کاربر فعال نمی شود. اگر کاربران Avira Crypto را روشن کرده باشند اما دیگر مایل به استفاده از این ویژگی نباشند، می توان آن را از طریق رابط کاربری محصول Avira غیرفعال کرد.

از آنجایی که رمزنگاری به سطح بالایی از قدرت پردازش نیاز دارد، این ویژگی برای کاربرانی که یک کامپیوتر متوسط ​​دارند مناسب نیست.

حتی با وجود سخت افزار سازگار، استخراج ارزهای دیجیتال به تنهایی می تواند سود کمتری داشته باشد. بهترین گزینه شما این است که به یک استخر استخراج بپیوندید که قدرت رایانه را به اشتراک بگذارد تا شانس خود را برای استخراج ارز دیجیتال افزایش دهید. سپس جوایز به طور مساوی بین همه اعضای استخر توزیع می شود.

طبق گفته Avira، هزینه استخراج کوین در حال حاضر درصد از ارز دیجیتال اختصاص داده شده به ماینر است. همچنین ممکن است مجبور شوید برای انتقال ارز خود به کیف پول دیگری هزینه ای بپردازید، اما Avira آن را دریافت نمی کند.

میچل کلارک یکی از مخاطبان The Verge هنگام آزمایش ماینر نورتون متوجه شد که «یک شب ماینینگ در RTX 3060 Ti ارزش اتریوم 0.66 دلار را به همراه داشت و 0.66 دلار برای برق غیر اوج مصرف هزینه داشت.

بنابراین آیا ارزش آن را دارد که رمزارز را از این طریق استخراج کنیم؟ با پرداخت 15 درصد هزینه، احتمالاً ارزشش را ندارد، زیرا احتمالاً با هزینه برق به سادگی چیزی دستتان را نخواهد گرفت.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی