کد خبر: ۲۴۶۷۸
|
۲۴ دی ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۵

عرضه گوشی Motorola Edge ۳۰ Ultra با قلم هوشمند

شرکت موتورولا به زودی تلفن‌های هوشمند خود را با قاب فولیو و قلم هوشمند به بازار جهانی عرضه می‌کند.

به گزارش« نبض فناوری»  موتورولا، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های چندملیتی آمریکا در زمینهٔ ساخت تلفن همراه و دیگر وسایل ارتباطی است که به زودی پرچمدار خود را به بازارهای جهانی عرضه می‌کند.

به گزارش سایت gizmochina، موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه گوشی‌های پرچمدار Motorola Edge ۳۰ Ultra در بازار‌های جهانی است. اطلاعات جدیدی که توسط توسعه دهندگان XDA به اشتراک گذاشته شده، نشان می‌دهد که مدل Ultra از قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند. این شرکت یک قاب مخصوص فولیو نیز طراحی کرده است.

موتورولا اج ۳۰ اولترا

 قلم هوشمند موتورولا از طریق بلوتوث با گوشی هوشمند جفت می‌شود. این قلم از شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، می‌توان از آن به عنوان یک موس با نمایشگر خارجی استفاده کرد. Smart Stylus احتمالاً دستگاهی پیشرفته مانند قلم S است که برای Samsung Galaxy S۲۱ Ultra طراحی شده است.

کیف موتورولا Edge ۳۰ Ultra Folio را می‌توان برای قرار دادن قلم هوشمند در پشت گوشی استفاده کرد. زمانی که قلم بیرون از قاب قرار داشته باشد و برای مدت طولانی از آن استفاده نشود، دستگاه به کاربر هشدار می‌دهد. کاربران می‌توانند برنامه‌ را طوری تنظیم کنند که وقتی قلم از قاب خارج می‌شود، به‌طور خودکار راه‌ اندازی  و وقتی داخل قاب نگهداری می‌شود، به طور خودکار شارژ شود.

 این قاب می‌تواند محتوای نمایشگر همیشه روشن مانند زمان، تاریخ و اعلان‌ها باشد. اگر تماس ورودی وجود داشته باشد، کاربران می‌توانند از طریق نوار نمایشگر بدون باز کردن کیس به آن پاسخ داده یا تماس را رد کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
وبگردی