کد خبر: ۲۴۶۸۳
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۴

معرفی آپدیت جدید واتس آپ برایIOS

واتس آپ یکی از اولین تغییرات عمده خود را در سال جدید معرفی کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، طبق گفته WABetaInfo که یک پورتال آنلاین مستقل است و اخبار مربوط به به‌روزرسانی‌های واتس آپ  را به اشتراک می‌گذارد، این شرکت در حال حاضر در حال آزمایش اعلان‌ها برای واکنش‌های پیامی است.

آخرین به روز رسانی در جدیدترین نسخه بتا (نسخه 22.2.72) در iOS ظاهر می شود. یک گزینه جدید "reactions notifications" در زیر تنظیمات اعلان های واتس آپ ظاهر شده است. کاربران می توانند این واکنش ها را در اعلان های خود فعال یا غیرفعال کنند.

با این حال، کاربران هنوز نمی‌توانند به پیام‌ها واکنش نشان دهند، اگرچه این تغییر ممکن است در آینده نزدیک در دسترس قرار گیرد.

این در ادامه ویژگی «واکنش پیام» واتس آپ  است که ظاهراً در نوامبر 2021 در حال توسعه بود. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از مجموعه خاصی از ایموجی‌ها به جای پیام متنی به پیامی واکنش نشان دهند و احتمالاً تلاشی برای پاسخگویی به واکنش های iMessage اپل است که در اواخر سال 2016 راه اندازی شد.

در حال حاضر، مشخص نیست که این تغییرات چه زمانی در نسخه بتا اندروید ظاهر می شوند. در همین حال، آخرین به‌روزرسانی بتای اندروید یک ویژگی پخش یادداشت صوتی را معرفی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد یادداشت را در یک رابط کاربری با نوار پیشرفت مشاهده کنند، همچنین یادداشت را متوقف، از سر بگیرند یا آن را رد کنند. با توجه به اینکه این تغییرات سه ماه پیش در نسخه بتای iOS ارائه شده است، ممکن است تا آوریل 2022 آپدیت اعلان های پیام به دست کاربران اندروید بتا برسد.

واتس آپ  در سال 2021 مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های عمده را برای سرویس پیام‌رسانی خود انجام داد، از جمله سازگاری چند دستگاهی و رمزگذاری سرتاسر برای پشتیبان‌گیری آنلاین.

برچسب ها: آپدیت واتس آپ iOS
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
ه
2
16
ناشناس
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
چی میگی
ایمان
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
داره از تلگرام کپی میکنه
19
13
ناشناس
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
خب چیه کرده دیگه
نث
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
بنیو
4
3
ناشناس
۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
ببخشید میشه گوشی سامسونگ رو ب تم آیفون در اورد؟
0
0
ناشناس
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
ارع
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی