کد خبر: ۲۴۷۴۴
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰
در نشست خبری دی ماه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران مطرح شد:

زمان برگزاری الکامپ تغییر نمی‌کند

رییس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تاکید کرد: نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ بهمن این رویداد برگزار می‌شود و هیچ دستور و توصیه‌ای – مگر از جانب ستاد ملی کرونا- تاریخ برگزاری این رویداد را تغییر نخواهد داد.

به گزارش «نبض فناوری»، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران اعلام کرد، حسین اسلامی، رییس هیات مدیره این سازمان با اشاره به اینکه برای اولین بار در ۱۶ سال اخیر است که برگزار کننده و صاحب قرارداد نمایشگاه الکامپ، نصر تهران است، اظهار امیدواری کرد که امسال این نمایشگاه نقطه عطفی برای حوزه فاوا باشد. به خصوص که در شرایط فعلی اقتصاد کشور نصر تهران وظیفه خود می‌داند مهم‌ترین رویداد حوزه فاوا را طوری برگزار کند که عایدات مادی و معنوی آن برای اعضا محفوظ بماند.

اسلامی افزود: الکامپ دیگر آن الکامپ سابق نیست و حوزه اقتصاد دیجیتال چندسالی است که هدف قرار گرفته است. سعی بر این است که اولین صنفی باشیم که خود برای برگزاری این رویداد از ابزارهای صنفی فناورانه استفاده می‌کنیم.

او با اشاره به تشکیل کمیسیون‌های تخصصی، توضیح داد: همانطور که می‌دانید در این دوره، هرم مدیریتی به شکلی خواهد بود که کارگروه‌ها و کمیسیون‌ها بیشترین نقش را در اداره کردن امور و تحقق اهداف صنف داشته باشند.

اسلامی همچنین تاکید کرد: دستور یا مصوبه کمیته ملی کرونا تنها چیزی است که می‌تواند روند برگزاری نمایشگاه را تغییر دهد نه هیچ‌ دستور، توصیه یا ابلاغ دیگر. او توضیح داد: تنها موردی که به نظر ما نیاز به اصلاح دارد، ساعت آغاز برگزاری نمایشگاه است چرا که ساعت ۸ صبح مورد تایید نیست و تلاش‌مان بر این است که ساعت شروع رویداد را به ۱۰ صبح یا دیرتر تغییر دهیم.

به گفته اسلامی، برگزاری نمایشگاه در فصل تابستان مورد تایید ماست و احتمالا سال آینده این رویداد به سیاق سابق در میانه تابستان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
وبگردی