کد خبر: ۲۴۸۳۰
|
۲۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰
در گفتگو با نبض فناوری مطرح شد؛

بروکراسی اداری و ساختار سازمانی سدی بزرگ پیش روی شتابدهنده‌ها| ۴۰ شتابدهنده در آستانه صنایع خلاق شدن

رئیس هیات مدیره شتابدهنده پایا فن آوران مهر و تک، با بیان اینکه بیشترین موانع پیش روی شتابدهنده‌ها بحث بروکراسی اداری و ساختار سازمانی است، گفت: همچنین عدم همکاری سازمان‌ها و بانک‌ها برای ارائه تسهیلات این مشکلات را دو چندان کرده است.

مهران آقایی رئیس هیات مدیره و موسس شتابدهنده پایا فن آوران مهر و تک، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» با اشاره به این شتابدهنده در حوزه فناوری ارتباطات و ارائه فناوری‌های نوین فعالیت می‌کند، اظهار کرد: این شرکت در اسفند ۹۹ به صورت دانش‌بنیان در آمده و از مردادماه ۱۴۰۰ مجوز صنایع خلاق را اخذ کرده است، اظهار کرد: این شرکت در راستای اشاعه صنایع خلاق در استان تاسیس شده تا کسانی که تمایل به شرکت خلاق شدن را دارند را از طریق ارتباطات جذب و حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: عمده خدمات ما بیشتر در حوزه شتابدهی است کسانی که صاحب ایده بوده و سرمایه ندارند یا توانمندی دیگری دارند را جذب و هدایت می‌کنیم. همچنین دوره و رویداد‌های را در خصوص نحوه ثبت شرکت‌ها و جذب سرمایه برگزار می‌کنیم و دردصد هستیم شرکت‌ها را ارتقا دهیم.

آقایی افزود: تا به امروز حدود ۲۵ شرکت مراجعه کردند و نزدیک ۱۵ شرکت مجوز شرکت خلاق را دریافت و جذب سرمایه شدند و هم اکنون در حال فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: برای سال آینده قرار است ۴۰ شرکت را ساماندهی و پذیرش کنیم تا کار‌های آن‌ها را به منظور خلاق شدن و جذب سرمایه و ارتقای شرکت انجام دهیم؛ چرا که در عرصه سرمایه گذاری مشکلی نداریم و به راحتی می‌توانیم برای این شرکت‌ها سرمایه جذب کنیم.

رئیس هیات علمی دانشگاه پیام نور ادامه داد: سقف تسهیلات ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است که برای سرمایه گذاری ارائه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه بیشترین موانع پیش روی شتابدهنده‌ها بحث ساختار سازمانی است، گفت: در تامین فضا برای استارتاپ‌ها از سوی دیگر عدم همکاری سازمان‌ها و دانشگاه‌ها و صندوق‌های پژوهش و بانک‌ها برای ارائه تسهیلات است.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی