کد خبر: ۲۴۸۳۵
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

بررسی ایرپاد WF-1000XM4 سونی

سونی با ایرپاد WF-1000XM3 مورد علاقه بسیاری از کارشناسان فناوری است؛ حتی گفته می شد که آنها بهتر از AirPods Pro هستند.

به گزارش «نبض فناوری»،شرکت سونی اخیراً WF-1000XM4 را با قیمت 19999 روپیه عرضه کرده است که در سطح بالاتری است اما همچنان ارزان‌تر از AirPods Pro است.

بررسی سونی WF-1000XM4

WF-1000XM4 از نظر اندازه نسبتاً بزرگ است اما کوچکتر از نسل قبلی است. برخی از افراد با گوش های کوچکتر ممکن است آن را مشکل ساز بدانند و بعد از چند ساعت استفاده کمی احساس سنگینی می کنند.

سونی برای کنترل‌های پخش و حذف نویز، کنترل‌های لمسی روی هر دو هدفون قرار داده است. با استفاده از برنامه Sony Headphones Connect، می‌توانید کنترل‌های لمسی را سفارشی کنید.

همچنین حسگرهایی پیدا خواهید کرد که می توانند زمان برداشتن هدفون از گوش ها را تشخیص دهند و موسیقی را فوراً متوقف کنند. هدفون ها به صورت مغناطیسی به جعبه شارژ متصل می شوند و به راحتی در آن قرار می گیرند.

کیس شارژ در مقایسه با نسل قبلی سونی به شدت بهبود یافته است. در پشت قاب شارژ یک پورت USB-C خواهید دید که می‌توان آن را به‌صورت بی‌سیم با شارژر مجهز به Qi نیز شارژ کرد.

یکی از چیزهایی که واقعاً ما متمایز بود، بسته سازگار با محیط زیست بود که هدفون ها در آن عرضه می شوند.

این هدفون دارای درایورهای دینامیکی 6 میلی متری است و از محدوده پاسخ فرکانسی 20 تا 40000 هرتز پشتیبانی می کند. این هدفون از بلوتوث 5.2 و کدهای SBC، AAC و LDAC نیز پشتیبانی می کند. با استفاده از قابلیت جفت سریع گوگل، می توانید این گوشی های هوشمند را به سرعت با یک گوشی اندروید جفت کنید. در آیفون‌ها، جفت شدن کمی زمان می‌برد، اما مشکلی نیست.

برنامه Headphones Connect مکانی است که می‌توانید بهترین استفاده را از این هدفون‌ها ببرید. می توانید بسته به ترجیح خود تنظیم اکولایزر را تغییر دهید، سطح باتری را بررسی کنید و تعداد زیادی کار دیگر را انجام دهید.

کیفیت صدا بسیار ذهنی است، اما تغییر دهنده بازی در اینجا برای سونی، پشتیبانی از کدک بلوتوث LDAC است. این ویژگی در بسیاری از هدفون های بیسیم یافت نمی شود و تفاوت قابل توجهی ایجاد می کند. هدفون های بیسیم سونی همیشه نسبتاً سنگین بوده است، اما WF-1000XM4 چنین مشکلاتی ندارد.

هدفون حتی در سطح صدای 50 درصد، عملکرد خوبی در جلوگیری از نویز خارجی دارند. اما با این قیمت و تجربه سونی، انتظار چیزی کمتر از این نداشتیم. سونی از یک تراشه پردازشی جدید VI استفاده کرده است تا حذف نویز را موثرتر و نمایش دهد. با این حال، ما احساس می کنیم که AirPods Pro در حذف نویز عملکرد بهتری دارد.

سونی ادعا می‌کند که با فعال کردن ANC، این هدفون‌ها می‌توانند هشت ساعت عمر باتری به شما بدهند.

ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی