کد خبر: ۲۴۸۵۲
|
۳۰ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰
در گفتگو با نبض فناوری؛

آبنما‌های موزیکال و هیدرواستار توسط یک شرکت دانش‌بنیان طراحی و تولید شد

مدیرعامل شرکت دانش بنیان فنی و مهندسی آتیه سازان نوین آتبین، از طراحی و تولید انواع آبنما‌ها موزیکال، ریتمیک، هیدرواستار، کف خشک، پرتابل) در این شرکت خبر داد و گفت: این شرکت با انجام بیش از ۵۵۰ پروژه آبنمایی در کشور از نظر نوع، اندازه و میزان فناوری در طی این سالیان جز برترین‌های کشور بوده است.

حسین رضازاده مدیرعامل شرکت دانش بنیان فنی و مهندسی آتیه سازان نوین آتبین، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» با اشاره به فعالیت این شرکت، اظهار کرد: شرکت فانا مجموعه‌ای است دانش بنیان که از سال ۸۹ تاکنون در حوزه طراحی، مهندسی و اجرای طیف وسیع و کاملی از انواع آبنما‌ها (آبنما‌های موزیکال، آبنما‌های ریتمیک، آبنما‌های هیدرواستار، آبنما‌های کف خشک، آبنما‌های پرتابل، آبنما‌های از پیش ساخته شده و …) فعالیت می‌کند. همچنین در حال حاضر طراحی و به روز کردن فضا‌های توریستی درحوزه بحث آبنما و نورپردازی فعالیت‌هایی را انجام می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان فنی و مهندسی آتیه سازان نوین آتبین، افزود: این شرکت با انجام مطالعات مهندسی، طراحی، استانداردسازی، روانشناسی و زیبایی شناسی در طول سالیان متمادی موفق به کسب نتایج بسیار درخشان در صنعت "اجرای آبنما‌های شهری" شده است و به دانش فنی مهندسی روز دنیا در این صنعت نائل آید و در زمینه‌ی طراحی و زیباسازی فضا‌های عمومی و خصوصی به ترکیبی منحصربفرد از صنعت، هنر و خلاقیت دست یابد.

وی تصریح کرد: تمام تجهیزات تولیدی بعد از مهندسی معکوس به صورت بومی نیز طراحی و تولید می‌شود. این تجهیزات را از آلمان و آمریکا خریداری کردیم و در حال حاضر خودمان طراحی و تولید را انجام می‌دهیم. نزدیک به ۳۸ محصول تولیدی در شرکت داریم که شامل چراغ‌های آب‌بند، نازل‌های مربوط به آبنما و سیستم‌های کنترل و تجهیزات کلیدی در این حوزه است.

مدیرعامل این شرکت گفت: شرکت دانش بنیان فانا با انجام بیش از ۵۵۰ پروژه آبنمایی در کشور که از نظر نوع، اندازه و میزان فناوری در طی این سالیان جز برترین‌ها و بهترین‌های کشور بوده است.

رضازاده افزود: کار ما بیشتر هنری است تا صنعتی و فنی، بنابراین تولیدات ما از لحاظ فنی پایین‌تر از رقبای خارجی به ویژه کشور‌های اروپایی نیست؛ بلکه از لحاظ هنری نیز از آن‌ها قوی‌تر است. هم‌اکنون تولیدات این شرکت به کشور‌های تاجیکستان و عمان و برخی از کشور‌های دیگر صادر می‌شود. رسیدن به اهداف و چشم انداز تعریف شده یکی از اولویت‌های اصلی شرکت (ایجاد فضا‌های خاص توریستی و ترکیب آن‌ها با آب ونور) برای سال آینده است و در حوزه تولید نیز درصدد هستیم که تعداد نماینده‌ها را در داخل و خارج ارتقا دهیم.

وی خاطرنشان کرد: عمده موانع بیشتر کمبود منابع انسانی است به دلیل نبود منابع مالی یا دست از فعالیت کشیده و یا به کشور‌های خارجی مهاجرت می‌کنند، بنابراین باید رانت از کشور برداشته شود تا نیروی انسانی ماهر به صورت یکسان در کشور با همدیگر رقابت کنند. هم اکنون ۳۷ نیرو به صورت مستقیم با این شرکت همکاری می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی