کد خبر: ۲۴۸۸۶
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۵

واتس آپ به‌زودی امکان انتقال چت از اندروید به iOS را فراهم می‌کند

واتس آپ به‌زودی به قابلیتی مجهز می‌شود که اجازه انتقال چت واتس آپ از اندروید به iOS را می‌دهد. این ویژگی اخیرا در جدیدترین نسخه بتای واتس آپ iOS مشاهده شده و به نظر می‌رسد که برای استفاده از آن به یک اپلیکیشن جداگانه هم نیاز دارید.

به گزارش «نبض فناوری»، وب‌سایت WABetaInfo اعلام کرد، در جدیدترین نسخه بتای واتس آپ برای iOS شواهدی وجود دارد که از قابلیت جدیدی برای انتقال چت از اندروید به iOS خبر می‌دهد. با این حال، ظاهرا واتس آپ برای این کار از اپلیکیشنی به نام Move to iOS استفاده می‌کند که ساخت خود اپل است.

در تصویری که از این ویژگی منتشر شده، توضیحات کوتاهی درباره چگونگی انتقال چت‌ها دیده می‌شود. طبیعی است که قبل از آغاز فرآیند انتقال چت‌ها، باید به واتس آپ مجوز دهید که به تاریخچه گفتگوهای شما دسترسی داشته باشد.

واتس آپ به‌زودی امکان انتقال چت از اندروید به iOS را فراهم می‌کند

فرصت انتقال چت واتس آپ از اندروید به iOS را از دست ندهید

به نظر می‌رسد که مشاهده قابلیت انتقال چت‌ها فقط یک بار امکان‌پذیر است و اگر این مرحله را در زمان راه‌اندازی واتس آپ رد کنید، شانس انتقال گفتگوها را از دست می‌دهید. متاسفانه فعلا مشخص نیست که کدام نسخه‌های واتس آپ با این ویژگی سازگار خواهند بود. همچنین نمی‌دانیم که قابلیت انتقال چت از اندروید به iOS چه زمانی در دسترس قرار می‌گیرد.

واتس آپ اولین بار با همکاری سامسونگ به گوشی‌های سری گلکسی اجازه داد تا امکان دریافت چت‌ها از گوشی‌های اپل را داشته باشند. در ادامه گوگل هم اعلام کرد که کاربران گوشی‌های پیکسل می‌توانند چت‌های واتس آپ را از iOS به اندروید منتقل کنند.

افزون بر این، محصولاتی که در ادامه به‌صورت پیش‌فرض با اندروید 12 به بازار می‌آیند هم می‌توانند از این قابلیت بهره‌مند شوند. اما حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم ویژگی یادشده چه زمانی از نسخه بتا به نسخه پایدار منتقل می‌شود و به‌صورت عمومی قابل استفاده خواهد بود.

کاربران واتس آپ سال‌هاست که در انتقال سابقه چت‌های خود بین اندروید و iOS مشکل دارند. ولی حالا ظاهرا بالاخره راهکاری به‌طور رسمی برای رفع این مشکل معرفی خواهد شد.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی