کد خبر: ۲۴۸۹۵
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سال جدید برای سرمایه گذاری رمزارز پر ریسک است

خبرها و تحلیل ها نشان می دهد که با کاهش ریسک سرمایه‌گذاران جهانی، ارزهای دیجیتال سقوط می‌کنند.

به گزارش «نبض فناوری»، بازار کریپتو در روز جمعه قرمز بود زیرا بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار، بیش از 10 درصد در 24 ساعت گذشته سقوط کرد.

 به نظر می رسد که سرمایه گذاران جهانی با کاهش اشتها برای ریسک وارد سال  جدید شده اند و بنابراین همبستگی بین دارایی هایی مانند ارزهای دیجیتال و سهام افزایش یافته است که منجر به زیان های گسترده می شود. بیت کوین تقریباً 40درصد از بالاترین قیمت خود یعنی تقریباً 69000 دلار کاهش یافته است، در حالی که S&P 500 در مقایسه با کاهش 10 درصدی شاخص نزدک 100، حدود 7 درصد از اوج خود کاهش یافته است.

ارزهای دیجیتال جایگزین (آلت کوین ها) با توجه به ریسک بالاتری که نسبت به بیت کوین دارند، در روز جمعه کاهش یافتند. اتر، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان از نظر ارزش بازار، در 24 ساعت گذشته حدود 13 درصد کاهش داشت(در مقایسه با کاهش 14 درصدی AVAX و کاهش 16 درصدی FTM در مدت مشابه). با وجود زیان، برخی از تحلیلگران همچنان جهش کوتاه مدت را پیش بینی می کنند. پانکاج بالانی، مدیر عامل دلتا اکسچنج(یک پلتفرم معاملاتی مشتقات کریپتو) گفت: ما انتظار داریم که بیت کوین قیمتی در حدود 35 هزار دلار پیدا کند. در کوتاه مدت، می توانیم منطقه 45 تا 50 هزار دلاری را به چالش بکشیم، اما چشم انداز کلی نزولی باقی می ماند زیرا نقدینگی همچنان ضعیف است.

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی