کد خبر: ۲۴۹۹۳
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

رونمایی از تراشه جدید سامسونگ

سامسونگ از تراشه امنیتی اثر انگشت برای کارت های پرداخت رونمایی کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، سامسونگ اولین تراشه امنیتی اثر انگشت را برای کارت های پرداخت رونمایی کرد.

S3B512C شامل یک خواننده اثر انگشت، یک عنصر امن و یک پردازنده ایمن است که به این معنی که ساخت کارت اعتباری یا نقدی با اثر انگشت بسیار آسان می شود.

شرکت کره جنوبی گفت IC  جدید(مدار یکپارچه ) تولید شده دارای گواهینامه EMVCo و سطح تضمین ارزیابی معیارهای مشترک 6+ است. تراشه جدید می‌تواند اثر انگشت را از طریق حسگر بیومتریک بخواند، آن را با عنصر امن ضد دستکاری ذخیره و احراز هویت کند و با استفاده از پردازنده امن خود، داده‌ها را تجزیه و تحلیل و پردازش کند.

کارت‌های پرداختی که از فناوری جدید سامسونگ استفاده می‌کنند، می‌توانند پرداخت‌ها را سریع‌تر و ایمن‌تر از کارت‌های معمولی انجام دهند. این چیپست حتی از فناوری ضد جعل نیز پشتیبانی می کند که تلاش های ناامن برای استفاده از کارت را از طریق روش هایی مانند اثر انگشت مصنوعی رد می کند.

کنی هان، معاون بازاریابی سیستم LSI در سامسونگ گفت که  حسگر اثرانگشت، Secure Element (SE) و Secure Processor را ترکیب می‌کند و یک لایه اضافی از احراز هویت و امنیت را در کارت‌های پرداخت اضافه می‌کند. این حسگر اساساً برای کارت‌های پرداخت طراحی شده است، اما می‌تواند در کارت‌هایی که به احراز هویت بسیار ایمن مانند شناسایی دانشجو یا کارمند، عضویت یا دسترسی به ساختمان نیاز دارند نیز استفاده شود.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی