کد خبر: ۲۵۰۱۹
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

تاریخ راه اندازی گوشی جدید وان پلاس فاش شد

وان پلاس اخیرا گوشی هوشمند OnePlus 9RT و هدفون Buds Z2 TWS را در هند عرضه کرده است؛ انتظار می‌رود که در همان ماه شاهد ورود OnePlus Nord N20 به بازارهای اروپایی باشیم.

 به گزارش «نبض فناوری»، تصویر بالا که توسط Jambor راهنمای این محصولات به اشتراک گذاشته شده و نشان می دهد که Nord 2 CE 5G در 11 فوریه عرضه می شود. این تصویر همچنین ماژول دوربین دستگاه را نشان می دهد که با رندرهایی که در گذشته اخیر فاش شده بود مطابقت دارد.

مشخصات شایعه شده OnePlus Nord CE 2

شایعه شده است که OnePlus Nord CE 2 با صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED وارد بازار می شود. انتظار می‌رود صفحه‌نمایش پانچ دار از وضوح Full HD+، نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش پشتیبانی کند. این گوشی روی سیستم عامل اندروید 12 اجرا می شود.

برای عکس های سلفی، این دستگاه به دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. پوسته پشتی آن احتمالا دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک واحد دوربین سه گانه ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

چیپست Dimensity 900 انرژی نورد CE 2 را تامین می کند. ممکن است با 6 گیگابایت / 8 گیگابایت / 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت / 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. این باتری از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی انرژی می گیرد که انتظار می رود از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی کند. قیمت آن احتمالا بین تقریبا 321 دلار تا 374 دلار خواهد بود. انتظار می رود Nord CE 2 در رنگ های مشکی و سبز وارد بازار شود.

برچسب ها: وان پلاس گوشی نورد
ارسال نظرات
«آبادیران»، بستر نقش آفرینی دانش بنیان‌ها در تحقق گفتمان مردمی‌‌کردن اقتصاد دهقانی خبر داد: برنامه‌های حمایتی ویژه معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 24 اردیبهشت 1403 وام مسکن با پشتوانه بیت‌کوین
در اعتراض به دستمزدها؛ کارمندان اپل اعتصاب می‌کنند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 23 اردیبهشت 1403 پیش‌بینی روند قیمت بیت‌کوین
درمان دقیق تر بیماری‌ها؛ هوش مصنوعی گوگل داروساز می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 22 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم
به دلیل نقض حق امتیاز اختراع؛ مایکروسافت ۲۴۲ میلیون دلار جریمه شد
وبگردی