کد خبر: ۲۵۰۲۰
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

نحوه تبدیل PNG به PDF در ویندوز 11 یا 10

برای تبدیل یک تصویر PNG به PDF می توان از چاپگر PDF داخلی ویندوز 10 یا 11 برای ایجاد PDF از تصاویر PNG خود استفاده کنید.

به گزارش «نبض فناوری»، هر دو ویندوز 10 و 11 دارای یک چاپگر PDF مجازی هستند. وقتی با این چاپگر چیزی را از یک برنامه چاپ می کنید، چاپگر آن را به یک فایل PDF تبدیل می کند. سپس می‌توانید فایل پی‌دی‌اف به‌دست‌آمده را در هر جایی از رایانه‌تان ذخیره کنید.

شما از این چاپگر مجازی برای تبدیل تصویر PNG خود به یک فایل PDF استفاده خواهید کرد. مراحل تبدیل PNG به PDF در هر دو ویندوز 10 و 11 تقریباً یکسان است.

 با باز کردن پوشه ای که تصویر PNG شما در یک پنجره File Explorer قرار دارد، شروع کنید. اگر از ویندوز 10 استفاده می کنید، روی تصویر کلیک راست کرده و Print را انتخاب کنید. اگر از ویندوز 11 استفاده می کنید، روی تصویر کلیک راست کرده و Show More Options > Print را انتخاب کنید.

یک پنجره Print Pictures باز می شود. در این پنجره، با کلیک بر روی منوی کشویی Printer و انتخاب Microsoft Print to PDF، چاپگر PDF مجازی را انتخاب کنید. اندازه کاغذ را با کلیک کردن روی منوی کشویی « Paper Size» و انتخاب یک گزینه مشخص کنید.

برای تغییر کیفیت فایل PDF خروجی، روی منوی کشویی Quality کلیک کنید و گزینه ای را انتخاب کنید.

در نوار کناری سمت راست پنجره Print Pictures، گزینه‌هایی برای تغییر نحوه نمایش تصویر PNG خود در PDF دارید. برای مشاهده پیش نمایش آن در سمت چپ، روی گزینه ای در این نوار کناری کلیک کنید.

در پایین پنجره Print Pictures با استفاده از گزینه Copies of Every مشخص کنید که چند صفحه در PDF خود می خواهید. برای اینکه عکس خود را متناسب با PDF کنید، گزینه Fit Picture to Frame را فعال کنید.

در نهایت، در پایین پنجره، روی Print کلیک کنید تا ساخت فایل PDF شما شروع شود.

ویندوز یک پنجره Save Print Output As را باز می کند. در اینجا، پوشه ای را برای ذخیره فایل PDF خود انتخاب کنید. روی قسمت File Name کلیک کنید و یک نام برای PDF خود تایپ کنید. سپس روی «save» کلیک کنید.

برای دسترسی به PDF تازه ایجاد شده خود، پوشه ای را که در آن ذخیره کرده اید باز کنید و نسخه PDF تصویر PNG خود را در آنجا خواهید دید که به .pdf ختم می شود.

برچسب ها: PNG PDF ویندوز 10
ارسال نظرات
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 فروردین 1403 ریزش اتریوم و بیت‌کوین
وبگردی