کد خبر: ۲۵۰۷۷
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۶

خبر مدیر عامل واتس آپ برای آیپدی ها

مدیر عامل واتس آپ اعلام کرد که کاربران برای مدت طولانی خواهان برنامه ای اختصاصی برای آیپد بودند و ما به دنبال اینکار هستیم.

به گزارش «نبض فناوری»، ویل کاتکارت مدیر عامل واتس آپ، طی مصاحبه با The Verge اعلام کرد این شرکت به دنبال ایجاد یک برنامه واتس آپ بومی آیپد است.

کاربران واتس آپ مدت‌هاست که از شرکت متعلق به فیس‌بوک برای ساختن یک برنامه کاربردی برای آی‌پد اپل ناراضی بوده‌اند؛ اما واتس آپ از این کار خودداری کرده است، درست مانند اینستاگرام که هنوز برنامه‌ای برای آی‌پد بومی ندارد.

دلیل این امر این است که تاکنون، نحوه رمزگذاری داده‌ها در پلتفرم واتس آپ به شرکت اجازه نمی‌داد تا با حفظ همان سطح رمزگذاری، آن‌ها را در چندین دستگاه به طور ایمن همگام‌سازی کند. با این حال، به گفته ویل کاتکارت، فناوری زیربنایی در حال تکامل بوده است و واتس آپ سخت در تلاش بوده تا این امکان را در آینده فراهم کند.

کاتکارت در این مصاحبه گفت: «ما کارهای زیادی روی فناوری پشتیبانی از چندین دستگاه انجام دادیم؛ وب ما و برنامه های دسکتاپ ما اکنون دارای آن هستند. اگر چند دستگاه را روشن کنیم، می‌توانیم تلفن را خاموش یا اتصال شبکه‌ام را قطع کنیم و همچنان پیام‌ها را روی دسک‌تاپ دریافت کنیم. این برای یک برنامه تبلت بسیار مهم است، تا بتوانید از برنامه استفاده کنید حتی اگر گوشی شما روشن نیست.

نسخه بتای پشتیبانی از چند دستگاه واتس آپ که سال گذشته ایجاد شد، به کاربران این امکان را می داد که حداکثر چهار دستگاه را در یک زمان به حساب خود پیوند دهند. با این حال، نقطه ضعف این بود که شما نیاز داشتید گوشی خود را تمام مدت به اینترنت متصل کنید تا کار کند و حتی نسخه بتا شامل هیچ پشتیبانی آیپد نمی شد.

با توجه به فناوری جدید که امکان رمزگذاری داده‌ها در حین همگام‌سازی را فراهم می‌کند به نظر می‌رسد که یک برنامه بومی واتس آپ به زودی ظاهر شود.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
وبگردی