کد خبر: ۲۵۰۹۹
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۶

بازکردن قفل آیفون حتی با ماسک

شرکت اپل خبر داد که ویژگی فیس آیدی با ماسک در راه است، اما فقط برای آیفون 12 و 13 عمل می کند.

به گزارش «نبض فناوری»، به نظر می رسد اپل این را پذیرفته  که فعلا با ماسک زندگی خواهیم کرد؛ زیرا آخرین نرم افزار بتا در آیفون به شما امکان می دهد بدون استفاده از اپل واچ از با ماسک از Face ID استفاده کنید. با این حال، برای استفاده از این تغییر، باید آیفون جدیدتری داشته باشید.

تنها در صورتی که آیفون 12 یا 13 داشته باشید می توانید از باز کردن قفل آیفون خود در حین استفاده از ماسک استفاده کنید. مدل های قدیمی تر  مانند قبل باز می شوند حتی اگر به روز رسانی به iOS 15.4. انجام شده باشد.

علاوه بر این، پس از آزمایش‌های بیشتر، مشخص شد که می‌توانید از Face ID با ماسک با Apple Pay استفاده کنید، که ارتقای قابل توجهی نسبت به نحوه عملکرد Face ID و Apple Watch در نسخه‌های فعلی iOS است. همچنین می توانید از آن برای باز کردن قفل برنامه های محافظت شده استفاده کنید.

در حال حاضر، iOS 15.4 در مرحله آزمایشی است، بنابراین اگر می‌خواهید باز کردن قفل گوشی خود را با ماسک شروع کنید، باید در برنامه بتا اپل ثبت‌نام کنید. در غیر این صورت، باید منتظر بمانید تا نسخه جدید iOS برای عموم مردم عرضه شود، که احتمالا در اوایل بهار 2022 خواهد بود.

ارسال نظرات
«آبادیران»، بستر نقش آفرینی دانش بنیان‌ها در تحقق گفتمان مردمی‌‌کردن اقتصاد دهقانی خبر داد: برنامه‌های حمایتی ویژه معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 24 اردیبهشت 1403 وام مسکن با پشتوانه بیت‌کوین
در اعتراض به دستمزدها؛ کارمندان اپل اعتصاب می‌کنند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 23 اردیبهشت 1403 پیش‌بینی روند قیمت بیت‌کوین
درمان دقیق تر بیماری‌ها؛ هوش مصنوعی گوگل داروساز می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 22 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم
به دلیل نقض حق امتیاز اختراع؛ مایکروسافت ۲۴۲ میلیون دلار جریمه شد
وبگردی