کد خبر: ۲۵۱۳۳
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۳

مسیر ورود سرمایه‌گذاران به کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال هموار شد

مسیر ورود سرمایه‌گذاران به کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال با حضور در نمایشگاه الکامپ، هموار می شود.

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آوردگاه سرمایه نمایشگاه الکامپ که با همکاری مجموعه‌های سرمایه‌گذاری معتبر کشور برگزار می‌شود، تا ۱۳ بهمن‌ماه تمدید شد.

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری مجموعه‌های سرمایه‌گذاری معتبر کشور، سازوکار تسهیل جذب سرمایه تیم‌های ثبت‌نام کننده در زمان نمایشگاه الکامپ و پس از آن فراهم خواهد شد.

آوردگاه سرمایه یکی از اجزای اصلی الکام استارز محسوب می‌شود و کمک می‌کند سرمایه‌گذاران با شرکت‌های خلاق و کسب‌وکارهای نو آشنا شوند و بتوانند روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

به همین منظور الکام استارز در نظر دارد با دریافت اطلاعات کسب‌وکارها و ارائه آنها به سرمایه‌گذاران، کمک کند تا جذب سرمایه و سرمایه‌گذار، با سهولت بیشتری برای شرکت‌های خلاق انجام بگیرد. این برنامه نیز مانند سایر برنامه‌های جانبی الکام استارز، به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به‌عنوان حامی معنوی و تسهیل‌گر فرآیندهای جذب سرمایه به‌ویژه برای پیگیری‌های لازم پس از زمان نمایشگاه، در آوردگاه سرمایه حضور خواهد داشت.

بیست ‎و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (ایران الکامپ ۱۴۰۰) از ۲۷ تا ۳۰ بهمن‌ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

شرکت‌های خلاق علاقمند به حضور در آوردگاه سرمایه، می‌توانند از طریق این آدرس اینترنتی و سرمایه‌گذار خطرپذیر، علاقمند به حضور در آوردگاه سرمایه از این صفحه، درخواست خود را ثبت کنند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
وبگردی