کد خبر: ۲۵۱۶۳
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

نحوه ضبط فیلم از صفحه در اندروید

اندروید دارای یک ضبط کننده صفحه داخلی است که فیلمبرداری از اتفاقات روی صفحه نمایش شما را بسیار آسان می کند. اگر از این ویژگی مفید اطلاعی نداشتید، نحوه استفاده از آن را به شما نشان خواهیم داد.

به گزارش «نبض فناوری»، اگر می‌خواهید برای مدت طولانی از  صفحه اندروید خود فیلم بگیرید باید از یک برنامه شخص ثالث استفاده کنید. با این حال، اندروید 11 یک ابزار ضبط کننده صفحه نمایش بومی را معرفی کرد که راه حل بسیار بهتری است.

ابتدا باید Screen Record را به تنظیمات سریع منتقل کنیم(اگر قبلاً نبوده است). دوبار از بالای صفحه دستگاه خود به پایین بکشید و روی نماد مداد ضربه بزنید تا tile را ویرایش کنید. در گوشی سامسونگ، روی نماد منوی سه نقطه ضربه بزنید و دکمه Edit  را انتخاب کنید.

tile  در قسمت بالا در قسمت تنظیمات سریع قرار دارند.  از آن نمیان مورد Screen Record را پیدا کنید، روی آن ضربه زده و نگه دارید و سپس tile  را به قسمت بالا بکشید.

پس از اتمام کار، روی فلش عقب در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید.

اکنون می توانیم از ضبط کننده صفحه استفاده کنیم. ابتدا به صفحه ای که می خواهید ضبط کنید بروید، سپس دوباره تنظیمات سریع را پایین بکشید. روی Screen Record ضربه بزنید.

در مرحله بعد، می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید صدا را نیز ضبط کنید  یا خیر؟  برای انتخاب بین رسانه، میکروفون یا هر دو، روی فلش پایین ضربه بزنید.

وقتی آماده شدید روی «start» ضربه بزنید و می‌بینید که شمارش معکوس ظاهر می‌شود.

پس از اتمام ضبط، انگشت خود را از بالای صفحه به پایین بکشید تا اعلان‌ها نمایش داده شوند و روی « Stop » در ضبط‌ کننده صفحه ضربه بزنید.

مورد ضبط شده در پوشه Movies  یا Screen Recordings ذخیره می شود.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی