کد خبر: ۲۵۲۷۵
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۰:۳۰

عرضه هدفون Realme Buds Air ۳ نزدیک است

هدفون Realme Buds Air ۳ این ماه عرضه می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، ماه گذشته تصاویر هدفون Realme Buds Air ۳ ظاهر شد و امروز نیز چند عکس زنده از هدفون TWS منتشر شده است.

به گزارش جی اس ام آرنا، منبع آن‌ها تأیید می‌کند که راه اندازی برای این ماه (فوریه) برنامه ریزی شده است و اولین بازاری که این هدفون‌ها وارد آن می‌شوند هند است.

گوشی‌های سری Realme ۹ Pro نیز به زودی عرضه می‌شود، بنابراین احتمالاً شاهد ظاهر شدن هدفون‌های جدید این شرکت در کنار آن‌ها خواهیم بود. در این گزارش ادعا شده است که دو انتخاب رنگ برای هدفون های ریلمی وجود دارد.

هدفون Realme Buds Air ۳

همچنین طبق استناد به خبر دیگری، گفته می شود شرکت اپل درخواست ثبت اختراع جدیدی را برای یک ویژگی در AirPods Pro، با عنوان وقفه در حذف نویز ثبت کرده که پیش بینی می‌شود این قابلیت باعث شفافیت خودکار صدا شود. با استفاده از ویژگی جدید، کاربران می‌توانند از قبل تعیین کنند که حذف نویز چه زمانی باید متوقف شود.

کاربران می‌توانند ایرپاد جدید اپل را طوری تنظیم کنند تا صدا و نویز دستگاه از طریق تشخیص صدا، کلمات محرک و دستورات شفاهی قطع شود. افزون بر این افراد می‌توانند برای ایرپاد خود مخاطبین پیش فرض انتخاب کنند تا در هنگام تماس با آن‌ها هدفون به حالت وقفه در بیاید.

منبع:باشگاه

برچسب ها: هدفون Realme Buds Air
ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
وبگردی