کد خبر: ۲۵۳۲۱
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

گوگل آیکون قابل دسترس تری برای کروم ساخت

شرکت گوگل دریافت که مدل فعلی ارتعاش رنگی ناخوشایند ایجاد می کند.

به گزارش «نبض فناوری»، اگر اخیرا آخرین نسخه Canary Google Chrome را دانلود کرده اید، ممکن است متوجه شده باشید که نماد آن متفاوت است. این تغییر اولین بار در هشت سال گذشته است که گوگل نماد مرورگر وب نمادین خود را دوباره طراحی می کند. این آیکون در نگاه اول، آنقدرها متفاوت به نظر نمی رسد، اما چیزهای تازه ای بیش از آنچه به نظر می رسد وجود دارد.

اگر با دقت نگاه کنید، متوجه می‌شوید که گوگل سایه‌هایی را که بخشی از نماد بودند حذف کرده و طراحی صاف‌تری را انتخاب کرده که با سایر محصولات این شرکت همخوانی دارد. همچنین نسبت های نماد را تغییر داد و در عین حال رنگ هایی را که آن را تشکیل می دادند روشن کرد. اما تاثیرگذارترین تغییری که این شرکت معرفی کرد این است که شیب‌های ظریفی را به بخش‌های سبز و قرمز نماد اضافه کرد. هو می‌گوید که شرکت دریافته است که سایه‌های خاصی از این دو رنگ وقتی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، ارتعاش رنگی ناخوشایندی ایجاد می‌کنند. شما می توانید نمونه واضح تری از پدیده ای که هو درباره آن صحبت می کند را در این وب سایت مشاهده کنید.

بسته به جایی که از Chrome استفاده می کنید، تغییرات ظریف دیگری را مشاهده خواهید کرد. به عنوان مثال، در macOS، نماد سه بعدی تر به نظر می رسد. در همین حال، در iOS، یک نسخه اولیه ویژه از آیکون مرتبط با انتشار بتا نرم افزار وجود خواهد داشت. طی چند ماه آینده شاهد عرضه نماد تازه‌سازی شده خواهیم بود.

برچسب ها: کروم آیکون گوگل
ارسال نظرات
در آستانه برگزاری رویداد سالانه I/O انجام شد رونمایی گوگل از پیشرفت‌ جدید هوش‌ مصنوعی خود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 اردیبهشت 1403 نرخ تسلط بازار بیت‌کوین چه میزان است؟
«آبادیران»، بستر نقش آفرینی دانش بنیان‌ها در تحقق گفتمان مردمی‌‌کردن اقتصاد دهقانی خبر داد: برنامه‌های حمایتی ویژه معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 24 اردیبهشت 1403 وام مسکن با پشتوانه بیت‌کوین
در اعتراض به دستمزدها؛ کارمندان اپل اعتصاب می‌کنند
وبگردی