کد خبر: ۲۵۳۴۰
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۰

افشای خرید 50 هزار دلار بیت کوین توسط سناتور آمریکایی

تد کروز سناتور جمهوری خواه آمریکایی در یک ماه گذشته مقدار زیادی بیت کوین خریداری کرده که ارزش آن بین 15 تا 50 هزار دلار برآورد می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، سی ان بی سی اعلام کرد، در زمانی که تد کروز بیت کوین خریداری کرد، ارزش هر بیت کوین بین 36 تا 37 هزار دلار در نوسان بود.

این کاهش قیمت بیت کوین که پیش از این در اواخر سال 2017 و اوائل سال 2018 رخ داده بود، از نظر تد کروز زمان مناسبی برای خرید این ارزرمز تشخیص داده شده است.

ارزش هر بیت کوین هم اکنون به حدود 41 هزار دلار رسیده است. بیشترین رکورد ثبت شده بیت کوین مربوط به نوامبر گذشته است که در این زمان قیمت آن به 69 هزار دلار هم رسید.

در شرایطی که برخی نهادهای مالی و اعتباری در آمریکا کماکان با استفاده از بیت کوین و دیگر ارزرمزها مخالفت می کنند، خرید و فروش بیت کوین توسط افرادی همچون سناتور تد کروز نشان می دهد مقابله با این پدیده حتی در نظام سیاسی آمریکا نیز کمرنگ شده است.

تگزاس به عنوان یکی از مراکز استخراج بیت کوین مشهور است و این سناتور تگزاس نیز با قوانین مالیاتی جدید برای محدود کردن شرکت‌ها و کارگزاران تجارت ارز رمز مخالفت کرده است.

در ماه نوامبر، کروز طرحی را ارائه کرده بود که به فروشندگان مواد غذایی و سایر بازرگانانی که به کنگره خدمات می‌دهند اجازه می‌دهد ارز دیجیتال را به عنوان روشی برای پرداخت انتخاب کنند.

منبع/ فارس

ارسال نظرات
پس از نصب در مغز انسان؛ تراشه مغزی نورالینک مختل شد
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
وبگردی