کد خبر: ۲۵۳۴۷
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

خبرهای جدید در مورد آیفون و آیپد

خبرها حاکی از آن است که iPhone SE 3 و iPad Air 5 ممکن است وارد تولید انبوه شده باشند و iPhone SE از MagSafe پشتیبانی نمی کند.

به گزارش «نبض فناوری»، اپل به طور معمول سه رویداد برجسته را در یک سال تقویمی سازماندهی می کند که عبارتند از: رویداد راه اندازی بهاری که در ماه مارس یا آوریل برگزار می شود، کنفرانس سالانه WWDC که در ژوئن برگزار می شود و رویداد راه اندازی پاییز در سپتامبر یا اکتبر.

رویدادهای راه اندازی بهاری اپل ممکن است به اندازه رویدادهای پاییز پرچمدار آن توجه زیادی را به خود جلب نکند، اما بهار معمولاً زمانی است که اپل پیشنهادات مقرون به صرفه تر خود را برای کاربرانش مانند Apple Airtags و iPhone SE عرضه می کند.

در سال 2022، شایعه شده است که اپل آیفون SE (نسل سوم)، جانشین آیفون SE (نسل دوم) را که در آوریل 2020 عرضه شد و آی پد ایر (نسل پنجم)، جانشین آی پد ایر (نسل چهارم) معرفی خواهد کرد.

پلتفرم Macotakara فناوری ژاپنی با اتصال به تولیدکنندگان زنجیره تامین فناوری آسیایی پستی را منتشر کرد که طبق منابع معتبر چینی، طراحی آیفون SE 3 و آی‌پد ایر 5 رسما تایید شده و هر دو دستگاه اکنون به تولید انبوه رسیده‌اند.

این پلتفرم همچنین چندین جزئیات آینده از iPhone SE 3 را در پست خود به اشتراک گذاشته است. گفته می شود که آیفون SE 3 از بدنه جمع و جور نسخه قبلی خود یعنی iPhone SE 2 برخوردار است و همچنین شاسی شیشه ای و آلومینیومی آن نسبت به نسل قبلی خود بدون تغییر باقی می ماند.

خبر غافلگیرکننده دیگر این است که آیفون SE 3 اپل از MagSafe پشتیبانی نخواهد کرد. در عوض، این دستگاه فقط از شارژ بی‌سیم معمولی Qi (که در آیفون 8 معرفی شده بود) پشتیبانی می‌کند. MagSafe دوباره در سری آیفون 12 معرفی شد تا شارژ بی‌سیم سریع‌تر و مطمئن‌تری را برای کاربران آیفون فراهم کند و هر آیفونی که از آن زمان معرفی شده است، این ویژگی را دارد.

ارتقای اصلی آیفون SE 3 هنوز مشخص نشده است. گفته می شود آیفون SE 3 با پشتیبانی از اتصال 5G عرضه می شود و به تراشه Apple A15 Bionic مجهز خواهد شد، همان تراشه ای که در سری آیفون 13 یافت می شود.

برچسب ها: آیفون آیپد اپل
ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی