کد خبر: ۲۵۳۸۴
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

مقایسه اندازه گلکسی تب اس 8 اولترا با سایر مدل ها

تصاویر نشان می دهند که گلکسی تب اس 8 اولترا در مقایسه با سایر مدل ها چقدر بزرگتر است.

به گزارش «نبض فناوری»، در حالیکه به زمان رویداد Galaxy Unpacked نزدیک است و در آن سامسونگ به طور رسمی سری گلکسی تب اس 8 و سری گلکسی اس 22 را معرفی خواهد کرد. اکنون، برخی از تصاویر تازه Tab S8 منتشر شده اند.

همانطور که ممکن است قبلاً شنیده باشید، سری تبلت ها دارای سه صفحه هستند و همه آنها از چیپست پرچمدار Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 قدرت می گیرند و احتمالاً دارای یک آرایه دوربین دوگانه با سنسور اصلی 13 و 6 مگاپیکسلی فوق عریض خواهند بود.

مقایسه اندازه گلکسی تب اس 8 اولترا با سایر مدل ها

تبلت 11 اینچی و تب اس 8 پلاس 12.4 اینچی با یک دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی فوق عریض عرضه خواهند شد، در حالی که تب اس 8 اولترا 14.6 اینچی احتمالاً دارای ناچ برای قرار دادن دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسل است.

مدل‌های معمولی و پلاس ظاهراً در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و صورتی عرضه می‌شوند، در حالی که Ultra فقط در رنگ مشکی رسمی عرضه خواهد شد.

مقایسه اندازه گلکسی تب اس 8 اولترا با سایر مدل ها

ایوان بلاس افشاگر مشهور، تصاویری از خانواده تب اس 8 را به اشتراک گذاشته است و همچنین می توانیم گوشی های گلکسی اس 22 را در عکس ها ببینیم.

تصاویر به خوبی نشان می دهند که S8 Ultra چقدر قدرتمند است. همچنین می‌توانیم قسمت پشتی گلکسی اس 22 اولترا را ببینیم که لبه‌های منحنی و دوربین چهارگانه دارد، همچنین اس 22 پلاس یا شاید اس 22 را ببینیم که هر دوی آن‌ها احتمالاً طراحی یکسانی با پشت سه‌گانه دارند. آرایه دوربین در یک برآمدگی و لبه های صاف قرار گرفته است.

مقایسه اندازه گلکسی تب اس 8 اولترا با سایر مدل ها

گلکسی تب اس 8 اولترا

Tab S8 Ultra به دلیل تاکید بر ویژگی‌های کار از خانه مانند کاهش نویز، 3 میکروفون برای کاهش نویزهای پس‌زمینه تا 50 درصد در حین تماس و سیستم دوربین جلو بهینه‌شده در حال تبدیل شدن به هیجان‌انگیزترین مدل از سه مدل است. شایعه شده که باتری 11200 میلی آمپری دارد که زمان پخش ویدیو را تا 14 ساعت ممکن می کند.

مقایسه اندازه گلکسی تب اس 8 اولترا با سایر مدل ها

S8 Ultra با حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود و احتمالاً این سری تقریباً همان قیمت اولیه 800 دلاری مدل های فعلی خواهد داشت.

گلکسی تب اس 8 و اس 8 پلاس

مدل معمولی S8 ظاهراً با پنل LTPS TFT عرضه می شود، در حالی که مدل پلاس دارای صفحه نمایش Super AMOLED است. مانند Ultra، این دو نیز نرخ تازه سازی 120 هرتز را برای گرافیک روان تر ارائه می دهند.

مقایسه اندازه گلکسی تب اس 8 اولترا با سایر مدل ها

کوچکترین مدل احتمالاً دارای یک باتری 8000 میلی آمپر ساعتی و S8 پلاس دارای 10090 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. ظاهراً تا 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا ارائه می شود.

می‌توان حدس زد که مدل‌های Tab S8 جزو بهترین‌های سال 2022 خواهند بود. این تبلت‌ها چهارشنبه این هفته معرفی خواهند شد.

مقایسه اندازه گلکسی تب اس 8 اولترا با سایر مدل ها

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی