کد خبر: ۲۵۴۳۰
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۰

صفحه کلیدی که آیپد را به مک بوک تبدیل می‌کند

اپل طرح اولیه محصولی را ارائه داده است که با اتصال به آیپد می‌تواند آن را به مک بوک شبیه‌تر کند.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت اپل که یکی از غول های فناوری دنیا است طرح اولیه صفحه کلیدی را ارائه کرده است که می تواند برای کاربران آیپد پرکاربرد باشد.

به نقل از گیزموچاینا، اپل از مدتی پیش دست به تولید قطعاتی زده است که به حذف شکاف بین آیپد و مک بوک کمک کند. به گفته Patently Apple، طرح اولیه جدیدی که به شرکت مستقر در کوپرتینو ارائه شده است، مکانیزم صفحه کلید لولایی را نشان می‌دهد که می‌تواند محیط صفحه کلید و پشتیبانی را فراهم کند که به طور موثر به iPad اجازه می‌دهد تا به عنوان یک مک بوک پرو عمل کند. طراحی جدید صفحه کلید فراتر از اتصال صفحه کلید به iPad است و در صورت عرضه می‌تواند محصولی پرکاربرد باشد.

اپل قبلا ایده شبیه شدن آی‌پد به مک بوک را رد کرده بود، اما فناوری‌های جدید، ممکن است این شرکت را در موقعیتی قرار دهند که چنین ایده‌ای را پیاده کند. طرح اولیه مذکور یک نگاه اجمالی جذاب به مسیر احتمالی آینده اپل است. این طرح یک سیستم پایه با صفحه کلید الکترومکانیکی و یک جفت لولا را توصیف می‌کند که می‌تواند در حالت‌های مختلف از جمله لپ تاپ و حالت نمایش معکوس به iPad متصل شود. در موقعیت پایه، چندین دستگاه ورودی را می‌توان به iPad متصل کرد از جمله صفحه کلید، پد لمسی، صفحه نمایش لمسی، اتصال مغناطیسی و شارژ بی سیم apple pen.

طرح اولیه صفحه کلید اپل

طرح اولیه صفحه کلید اپل

احتمالات متعددی درباره طرح جدید اپل وجود دارد، اما اینکه آیا در نهایت به یک محصول تجاری تبدیل خواهد شد یا خیر، بحث دیگری است؛ اگر واقعاً اپل به دنبال توسعه آن باشد، باید دید اپل چطور این طرح را تکامل می‌بخشد.

منبع:باشگاه

برچسب ها: اپل آیپد مک بوک
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
وبگردی