کد خبر: ۲۵۴۸۰
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۰

گزارش درآمد توییتر در فصل چهارم 2021 منتشر شد؛ عملکردی ضعیف‌تر از انتظار

توییتر اولین گزارش عملکرد و درآمد خود تحت نظر مدیرعامل جدید، یعنی «پاراگ آگراوال» را اعلام کرد. طبق این گزارش، میانگین کاربران فعال روزانه درآمدزا (mDAU) آن به 217 میلیون افزایش پیدا کرده که هرچند به طور سالانه 13 درصد رشد داشته اما کمتر از میزان 218.6 میلیون مورد انتظار تحلیلگران است.

به گزارش« نبض فناوری» توییتر اولین گزارش عملکرد و درآمد خود تحت نظر مدیرعامل جدید، یعنی «پاراگ آگراوال» را اعلام کرد. طبق این گزارش، میانگین کاربران فعال روزانه درآمدزا (mDAU) آن به 217 میلیون افزایش پیدا کرده که هرچند به طور سالانه 13 درصد رشد داشته اما کمتر از میزان 218.6 میلیون مورد انتظار تحلیلگران است. درآمد کلی سال 2021 این شبکه اجتماعی هم 5.08 میلیارد دلار بوده که نسبت به سال قبل 37 درصد افزایش پیدا کرده است.

هرچند هم اکنون نیز توییتر در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد، اما امیدوار است تا با سرعت بسیار بیشتری رشد کند. این شبکه اجتماعی تا پایان سال 2023 انتظار دارد تا به طور میانگین به 315 میلیون کاربر فعال روزانه درآمدزا دست پیدا کند.

به طور کلی اعداد و آمار کلیدی و مهم گزارش مالی توییتر درباره فصل چهارم سال 2021 به شرح زیر است:

 
 
  گزارش درآمد توییتر در سه ماهه چهارم سال 2021
سود هر سهم 33 سنت؛ کمتر از 35 سنت مورد انتظار
درآمد 1.57 میلیارد دلار در مقابل 1.58 میلیارد دلار مورد انتظار
کاربر فعال روزانه درآمدزا 217 میلیون در مقابل 218.6 میلیون مورد انتظار
توییتر
 

از طرفی دیگر، این شرکت در گزارش خود برای سه ماهه آینده اعلام کرد که انتظار درآمد 1.17 تا 1.27 میلیارد دلاری را دارد، در حالی که تحلیلگران انتظار دارند تا درآمد آن‌ها حدود 1.26 میلیارد دلار باشد.

«ند سگال» مدیر مالی توییتر همچنین توضیح داد که این شرکت همچنان به اهداف تعیین شده قبلی خود پایبند است و در نظر دارد تا در سه ماهه چهارم سال 2023 به 315 میلیون mDAU و حداقل 7.5 میلیارد دلار درآمد در سال 2023 دست پیدا کند.

نکته مهم دیگر اینکه، این اولین گزارش توییتر تحت هدایت پاراگ آگراوال، مدیرعامل جدید محسوب می‌شود که از ماه نوامبر پس از کناره گیری «جک دورسی» به این سمت دست پیدا کرد. او پیش از این مدیر ارشد فناوری شرکت بود و تصمیمات مهمی مثل حرکت به سمت غیرمتمرکز شدن با پروژه «بلواسکای» را اتخاذ کرده است.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
وبگردی