کد خبر: ۲۵۴۹۰
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۰

جدیدترین به روز رسانی امنیتی سامسونگ منتشر شد

در حال حاضر به‌روزرسانی امنیتی فوریه ۲۰۲۲ سامسونگ برای چند مدل خاص ارائه شده است.

به گزارش« نبض فناوری» پس از یک شروع عالی برای برنامه به‌روزرسانی سال جدید، سامسونگ از ۲۸ ژانویه به‌روزرسانی امنیتی فوریه ۲۰۲۲ را برای دستگاه‌های گلکسی منتخب منتشر کرد.

به گزارش 9to5google، اسامی همه دستگاه‌هایی که تا کنون به‌روزرسانی شده‌اند آورده شده است. البته باید اشاره کرد که هنوز مشخص نیست که سامسونگ در به روز رسانی فوریه به چه مشکلاتی پرداخته است، اما ما انتظار داریم بیشتر درباره این به روز رسانی جدید سامسونگ بدانیم.

دستگاه‌های دارای به‌روزرسانی امنیتی فوریه ۲۰۲۲ سامسونگ

اسامی گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی که جدیدترین و بهترین به روز رسانی امنیتی را دریافت می‌کنند بسیار کم است، اما بارگیری این به روز رسانی به طور مداوم بر اساس دستگاه‌ها و مناطق در حال گسترش است. در حالی که ما اغلب سرعت به روز رسانی را به جدیدترین گوشی‌های هوشمند پرچمدار مرتبط می‌کنیم، این گلکسی نوت ۲۰ بود که برای اولین بار در ۲۸ ژانویه به روز شد. در ادامه به فهرست مدل‌هایی که به روز رسانی را دریافت کرده اند اشاره می‌کنیم.

سری گلکسی S
سری گلکسی نوت
سری گلکسی A

گلکسی سری S

گلکسی اس

ما قرار است سری گلکسی S۲۲ را در فوریه ۲۰۲۲ ببینیم، اما گوشی‌های هوشمند سری S موجود آخرین به‌روزرسانی امنیتی را دریافت می‌کنند. برای کسانی که Samsung Galaxy S۲۰، Galaxy S۲۰+ و Galaxy S۲۰ Ultra دارند، به‌روزرسانی امنیتی فوریه در حال حاضر در بریتانیا در دسترس است. گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس، و گلکسی اس ۲۱ اولترا اکنون آخرین به‌روزرسانی امنیتی را در ایالات متحده دریافت می‌کند.

گلکسی سری A

گلکسی سری A در سال‌های اخیر به مکانی عالی برای کسانی که بودجه کمی دارند تبدیل شده است. از ۳۱ ژانویه، تنها دستگاه سری گلکسی A سامسونگ که آخرین به‌روزرسانی امنیتی فوریه را دریافت کرده، A۵۰s است. این به روز رسانی در ۲۹ ژانویه در ویتنام آغاز شد. پس از A۵۰s، گلکسی A۵۱ اکنون چهارمین دستگاه سامسونگ است که به طور رسمی به روز رسانی امنتی فوریه را پس از شروع عرضه در بخش‌های وسیعی از آمریکای جنوبی از جمله آرژانتین، برزیل، شیلی، کلمبیا، جمهوری دومینیکن، اکوادور، گواتمالا، پاناما، پاراگوئه پرو، پورتوریکو و اروگوئه دریافت می‌کند. به‌روزرسانی در ۳ فوریه ۲۰۲۲ منتشر شد و انتظار می‌رود این به روز رسانی خیلی زود وارد بازار‌های بیشتری شود.

گلکسی سری نوت

گلکسی نوت

اگرچه بعید به نظر می‌رسد که هرگز گوشی هوشمند دیگری از سری گلکسی نوت را ببینیم، زیرا طرفداران دستگاه‌های دارای قلم سری S را بسیار مورد توجه قرار می‌دهند. سری گلکسی نوت ۲۰ اولین گوشی سامسونگ بود که آخرین به‌روزرسانی امنیتی را در ۲۸ ژانویه دریافت کرد. به‌روزرسانی‌های اصلی سیستم عامل برای سری گلکسی نوت ۱۰ قرار است در سال ۲۰۲۲ به پایان برسد، اما این بدان معنا نیست که وصله‌های امنیتی از بین می‌روند. اکنون کل خط تولید به‌روزرسانی امنیتی فوریه را توسط سامسونگ در ایالات متحده دریافت می‌کند به‌ویژه آن‌هایی که در Verizon (h/t Droid-life) هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی