کد خبر: ۲۵۵۰۳
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۹

توانمندی‌های صنعتی فناوری نانو کشور معرفی می‌شود

ستاد نانو قصد دارد تا با برگزاری رویدادی با عنوان "تریبون نانو و صنعت ۱۴۰۰" اقدام به معرفی توانمندی‌های صنعتی این فناوری در کشور کند.

به گزارش« نبض فناوری» در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو، رویداد "تریبون نانو و صنعت ۱۴۰۰" با هدف معرفی توانمندی‌های فناوری نانو ایران در حوزه‌های مختلف صنعتی به شرکت‌ها، سازمان‌ها، جامعه صنعتی کشور و فعالان این حوزه با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری شرکت‌های فناوری نانویی در هفته نخست اسفندماه سال جاری، به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

این رویداد صنعتی و نانوفناورانه، به مدت ۵۰ ساعت در 6 روز متوالی از شنبه ۳۰ بهمن ماه تا پنج‌شنبه ۵ اسفند و با ارائه بیش از ۶۲ تن از مدیران، کارشناسان، پژوهشگران و نانوفناوران در حوزه‌های مختلف صنعتی برگزار خواهد شد.

به نقل از ستاد نانو، معرفی محصولات، تجهیزات و شرکت‌های فناور نانو در صنایع مختلف، معرفی برنامه های توسعه صنعتی، سیاست ها و الگوهای حمایتی ستاد فناوری نانو، تبیین فرصت‌های اقتصادی و تجاری و کاربردهای صنعتی فناوری نانو برای صنایع کشور، تبیین چالش ها و نیازهای صنعتی و پژوهشی مورد نیاز برای حل مشکلات شرکت ها، سازمان ها و صنایع، ایجاد بستر ارتباطی و تبادل دانش و فناوری بین جامعه پژوهشی، دانشگاهی و نانوفناوران با جامعه صنعتی کشور، ایجاد بسترهای مناسب همکاری علاقه‌مندان با شرکت های نانوفناور در زمینه های صنعتی، تحقیقاتی، بازاریابی و فروش و ایجاد بستر مناسب جهت ارتباط بیشتر بهره برداران، متقاضیان صنعتی و مصرف کنندگان محصولات نانوفناورانه با شرکت های فناور از جمله اهداف برگزاری این تریبون صنعتی است.

علاقمندان تا روز جمعه ۲۹ بهمن ماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام در این رویداد، از طریق صفحه ثبت نام رایگان در سایت ایوند اقدام کنند و پس از یکبار ثبت نام در رویداد، از تمامی برنامه‌ها در تمامی روزها استفاده کنند.

شرکت کنندگان در این رویداد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، با ایمیل IPS@nano.ir مکاتبه کنند و یا با شماره ۰۹۱۹۰۳۹۹۰۶۱ تماس بگیرند.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی