کد خبر: ۲۵۵۱۱
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

طراحی و لوازم جانبی موتورولا اج 30 پرو لو رفت

طراحی و لوازم جانبی موتورولا اج 30 پرو با رندرهای فاش شده تأیید شد.

به گزارش «نبض فناوری»،  موتورولا بدون اینکه واقعاً اعلام کند که در 24 فوریه در ایالات متحده چه تلفنی رامعرفی می کند؛ چندی پیش به معرفی سری جدید Edge اشاره کرد. اکنون با اطمینان می دانیم که دستگاه مورد بحث Edge 30 Pro در واقع نسخه جهانی Moto Edge X30 است.

 Evan Blass افشاگری هایی را در مورد این گوشی ارائه کرده است. تصاویر Moto Edge 30 Pro نشان می دهد که گوشی هوشمند آینده موتورولا دارای چند لوازم جانبی جالب مانند قلم و قاب فولیو خواهد بود.

طراحی و لوازم جانبی موتورولا اج 30 پرو لو رفت

بدیهی است که موتورولا اغلب لوازم جانبی قلم را با گوشی‌های هوشمند خود اضافه می‌کند، تا جایی که مجموعه‌ای را فقط برای کسانی که به‌طور خاص به دنبال جایگزین‌های ارزان‌تر گلکسی نوت هستند، اختصاص داده است. بنابراین، واقعاً جای تعجب نیست که Moto Edge 30 Pro به طور کامل از قلم پشتیبانی کند. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، این قلم از طریق بلوتوث به تلفن متصل می شود و از حرکات هوا و همچنین شارژ بیسیم پشتیبانی می کند.

 

Moto Edge 30 Pro دارای حالت اختصاصی Always-On Display است که اطلاعات مهمی مانند زمان، وضعیت باتری، کنترل‌های رسانه و نماد اعلان ایمیل را نشان می‌دهد. با قضاوت بر اساس آنچه در تصویر نشان داده شده است، فضا برای نمایش جزئیات بیشتر وجود دارد.

با این حال، اگر قصد دارید Moto Edge 30 Pro را بخرید، به خاطر داشته باشید که هیچ یک از این دو لوازم جانبی همراه با تلفن همراه نیستند، بنابراین باید آنها را جداگانه خریداری کنید.

این دستگاه مجهز به پردازنده قدرتمند Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1، همراه با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

همچنین، دوربین پشت دارای یک سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی با OIS (تثبیت کننده اپتیکال تصویر)، یک دوربین 50 مگاپیکسلی دیگر با یک لنز فوق عریض و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. بعید است که این یک نسخه انحصاری Verizon در ایالات متحده باشد.

ارسال نظرات
درمان دقیق تر بیماری‌ها؛ هوش مصنوعی گوگل داروساز می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 22 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم
به دلیل نقض حق امتیاز اختراع؛ مایکروسافت ۲۴۲ میلیون دلار جریمه شد
پس از نصب در مغز انسان؛ تراشه مغزی نورالینک مختل شد
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
وبگردی