کد خبر: ۲۵۵۳۹
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

معرفی سایت هایی برای دانلود قالب های ورد

چندین وبسایت عالی وجود دارد که قالب های رایگان مایکروسافت ورد را ارائه می دهند که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد.

به گزارش «نبض فناوری»،  هنگامی که نیاز به نوشتن یک سند در ورد دارید، شروع با یک قالب آماده می تواند بسیار مفید باشد. خواه رزومه، گزارش، پیشنهاد، طرح یا نوع دیگری از سند رایج باشد، الگوها با قالب بندی داخلی به شما کاری حرفه ای تر را ارائه می دهد. 

اگر به یک نوع سند منحصر به فرد نیاز دارید یا به سادگی می خواهید انتخاب های بیشتری داشته باشید، می توانید در سایت هایی که در ادامه معرفی می کنیم جستجو را انجام دهید. در اینجا برخی از وب‌سایت‌هایی وجود دارد که می‌توانید از آنها بازدید کنید و بهترین انتخاب‌ها را برای دانلود رایگان قالب Microsoft Word ارائه می‌دهند. 

Microsoft Office Online 

وقتی صحبت از قالب‌های مایکروسافت ورد می‌شود، چه جایی بهتر از Microsoft Office Online برای شروع. مزیت استفاده از این منبع این است که قالب های شما مستقیماً از مایکروسافت می آیند. 

 

Template.net 

یکی دیگر از سایت های عالی برای دانلود قالب Word Template.net است. از آنجایی که سایت هم قالب های رایگان و هم قالب های پولی را ارائه می دهد، استفاده از کادر جستجو می تواند دشوار باشد زیرا ترکیبی ان قالب ها را مشاهده خواهید کرد. بهتر است از دکمه Templates در بالا استفاده کنید و سپس یک دسته را از قالب های رایگان انتخاب کنید. 

Vertex42 

قالب مورد علاقه مایکروسافت آفیس Vertex42 است. در حالی که سایت بیشتر بر روی قالب‌های اکسل تمرکز دارد، انتخاب خوبی برای Word نیز خواهید داشت. در بالا، یک دکمه پیمایش برای الگوهای Word خواهید دید. روی آن کلیک کنید و از آن جا لیست کامل را مشاهده کنید. 

WordTemplates.org 

 در وب سایت WordTemplates.org می توانید هزاران الگوی Word را به راحتی و رایگان پیدا کنید. 

Hloom 

Hloom یک وب سایت جالب است که قالب هایی را برای همه برنامه های مایکروسافت آفیس ( نه فقط Word) ارائه می دهد. بنابراین اگر در آینده به الگوهایی برای اکسل یا پاورپوینت نیاز دارید، این یک ابزار مفید برای نشانک گذاری است. در بالا، الگوهای رایگان را می‌بینید و می‌توانید مجموعه‌های آن‌ها یا یک الگوی خاص را انتخاب کنید.  

Stock Layouts 

Stock Layouts سایت دیگری است که می توانید برای الگوهای Microsoft Word بررسی کنید. گزینه های جذاب و کاربردی زیادی برای پروژه خود خواهید یافت. این سایت دارای قالب های رایگان و پولی است، بنابراین اگر فقط گزینه های رایگان را می خواهید، روی دکمه Templates در بالا کلیک کنید و قالب های رایگان را انتخاب کنید.  

Used to Tech 

Used to Tech وب سایت دیگری است که در آن می توانید تعداد انگشت شماری از الگوهای سند برای Microsoft Word دریافت کنید. برخی از قالب‌های ممتاز را به صورت رایگان ارائه می‌کند که می‌توانید به روش‌های مختلفی متناسب با نیازهای خود آن‌ها را سفارشی کنید. پس از بازدید از لینک، به قسمت منوی سریع بروید. در آنجا منوی Templates را خواهید دید. 

SmileTemplates 

SmileTemplates یک وب سایت مناسب است که طیف گسترده ای از الگوهای اسناد را برای برنامه های مایکروسافت آفیس، از جمله Microsoft Word ارائه می دهد. این وب سایت مجموعه عظیمی از قالب های پاورپوینت را ارائه می دهد، با این حال، مجموعه قالب Word آن نسبتاً خوب است. 

 

برچسب ها: سند در ورد سایت
ارسال نظرات
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
وبگردی