کد خبر: ۲۵۶۷۹
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۰

خودداری سامسونگ از ارائه ویژگی Seamless Update

شرکت سامسونگ همچنان از ارائه ویژگی "Seamless Update" برای گوشی‌های خود خودداری می‌کند.

به گزارش« نبض فناوری» در حالی که شرکت سامسونگ کار بزرگی را انجام داد و به کاربران اجازه داد تا دستگاه‌های خود را سریعتر از حد معمول به اندروید ۱۲ بروزرسانی کنند، اما هنوز قابلیت "Seamless Update" اندروید را اضافه نکرده است.

به گزارش فون آرنا، با ویژگی Seamless Update، بروزرسانی‌های میان‌افزار بر روی پارتیشن ثانویه، حتی در طول استفاده از تلفن نیز نصب می‌شوند. پس از راه اندازی مجدد تلفن، پارتیشن ثانویه به پارتیشن اصلی تبدیل می‌شود و تغییرات بروزرسانی انجام می‌شود.

مزیت استفاده از این سیستم این است که به کاربر اجازه می‌دهد برای مدت زمانی که بروزرسانی طول می‌کشد از گوشی خود استفاده کند و اگر هنگام بارگذاری بروزرسانی مشکلی پیش بیاید، کاربر می‌تواند به راحتی به نسخه قبلی نرم افزار برگردد.

از آنجایی که گوگل تصمیم گرفت تولیدکنندگان را مجبور به استفاده از ویژگی "Seamless Update" نکند، سامسونگ توانست در مدل‌های چندین ساله اخیر خود، از آن صرف نظر کند.

گوشی اس 22 سامسونگ

در واقع، گوگل برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ قابلیت "Seamless Update" را معرفی کرد و از آن زمان در همه گوشی‌های پیکسل ارائه شده است.

البته سامسونگ توضیح نداده که چرا تصمیم گرفته است از ویژگی "Seamless Update" استفاده نکند. این قابلیت مربوط به زمان عرضه اندروید ۷.۱ است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
همراه با ارائه چندین ویژگی دسترسی جدید اپل «ردیابی چشم» را به آیفون‌ها و آی‌پدها می‌آورد
وزیر ارتباطات با اشاره افتتاح پروژه های ارتباطی: کیفیت و سرعت اینترنت افزایش پیدا می کند
در آستانه برگزاری رویداد سالانه I/O انجام شد رونمایی گوگل از پیشرفت‌ جدید هوش‌ مصنوعی خود
وبگردی