کد خبر: ۲۵۷۴۲
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۷:۴۱

آپدیت یواشکی گوگل پلی استور

گوگل بی سر و صدا اطلاعات جدیدی را به لیست برنامه های پلی استور اضافه می کند.

به گزارش «نبض فناوری»، سایت 9to5Google متوجه یک تغییر ظریف در نسخه موبایل Google Play شد. در لیست هر برنامه نسخه اندروید مورد نیاز برای دانلود برنامه مذکور در دستگاه تلفن همراه را اضافه کرده است. پیش از این، این اطلاعات فقط در نسخه وب پلی استور وجود داشت، اما اکنون می توان آن را به راحتی در یک گوشی اندرویدی پیدا کرد.

چگونه بفهمیم برای نصب یک برنامه خاص چه نسخه اندرویدی را باید اجرا کنید

در صفحه برنامه مورد نظر خود در گوگل پلی به پایین بروید و Game info را مشاهده خواهید کرد. به دنبال ورودی به نام Android OS باشید که نسخه مورد نیاز اندروید مورد نیاز برای نصب این بازی را نشان می دهد.

نسخه تلفن همراه فروشگاه Google Play اکنون حداقل نسخه Android مورد نیاز برای نصب هر برنامه را نشان می دهد (Google بی سر و صدا اطلاعات جدیدی را به لیست برنامه های فروشگاه Play تلفن همراه اضافه می کند).

اینکه چرا Google تصمیم گرفت این اطلاعات را به فروشگاه Google Play موبایل اضافه کند معلوم نیست. آپدیت شامل این تغییر به تازگی در روز جمعه منتشر شد و نسخه 29.2.13 است. ما مطمئن نیستیم که چه تعداد از کاربران اندرویدی برای جستجوی این اطلاعات با مشکل مواجه خواهند شد زیرا این اطلاعات ضروری نیست؛ اما شاید گوگل چیزی را دنبال می کند که ما از آن مطلع نیستیم.

گوگل در اوایل هفته ویژگی نصب آیکون برنامه جدید را برای 14 بازی در Play Store منتشر کرده است. وقتی یک برنامه را از فروشگاه Play نصب می‌کنید، یک نوار پیشرفت دایره‌ای ظاهر می شود. پس از اتمام، نوار پیشرفت دایره ای برای نصب برنامه دوباره شروع می شود. وقتی این کار به پایان رسید، نماد برنامه در صفحه اصلی دستگاه اندروید باقی می‌ماند.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی