کد خبر: ۲۵۷۵۵
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

درخواست ثبت اختراع جدید اپل چیست؟

اپل برای سیستمی که به ایرپاد اجازه می دهد در زمان ورزش بازخورد بلادرنگ ارائه دهد، درخواست ثبت اختراع کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت اپل یک درخواست ثبت اختراع در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده ثبت کرده است. این درخواست ثبت اختراع توضیح می دهد که چگونه هدفون ها می توانند موقعیت سر کاربر را تشخیص دهند و از آن داده ها همراه با آیفون برای ارسال آموزش و بازخورد از طریق هدفون در طول تمرینات و برنامه های تناسب اندام استفاده کنند.

هدفون ها از حسگرها و شتاب سنج ها برای جمع آوری اطلاعات در مورد جهت گیری کاربر استفاده می کنند. این درخواست ثبت اختراع می گوید: یک دستگاه الکترونیکی میزبان ممکن است به صورت بیسیم با ایرپاد ارتباط برقرار کند و در حین ارزیابی عملکرد کاربر از یک روال حرکت سر یا سایر برنامه های تمرینی، آموزش و بازخورد را به کاربر ارائه می دهد.

در آینده، AirPods می تواند به کاربران Fitness+ کمک کند تا تمرینات خود را به درستی انجام دهند

اپل همچنین در درخواست ثبت اختراع اشاره می کند که بازخوردهایی مانند بازخورد شنیداری ممکن است بر اساس ارزیابی عملکرد کاربر در روال حرکت سر به کاربر ارائه شود. اقدامات مناسب دیگری مانند صدور گزارش عملکرد و هشدار ممکن است انجام شود.

اسناد درخواست ثبت اختراع خاطرنشان می دهد که با تعیین اینکه کدام حالت در طول یک تمرین انجام می شود، می توان این ژست را با توالی مورد نظر از پوزیشن های مرتبط با روال تمرین حرکت سر مقایسه کرد. اگر قرار بود کاربر کشش های گردن را به ترتیب چپ به جلو-راست-عقب انجام دهد، این فناوری می تواند تعیین کند که آیا ژستی که توسط کاربر ایجاد شده است، حالت مورد نظر در نظر گرفته شده و به موقع رخ داده یا  خیر.

اگر یک ژست با انجام در زمان نامناسب یا به ترتیب نامناسب انجام شود، کاربر بازخورد منفی مانند شنیدن صدای زنگ تند دریافت خواهد کرد. اگر کاربر ژست را به درستی انجام دهد، بازخورد مثبت روی هدفون پخش می شود.

راهنما می‌تواند به شکل دستورات گفتاری، متن، کلیپ‌های صوتی، نمودارها، فیلم‌ها و روش‌های دیگری باشد که به راهنمایی کاربر در طول روال کمک می‌کند.

درخواست ثبت اختراع، اپل می گوید که دستگاهی با صفحه نمایش می تواند حالت مورد نظر را نشان دهد. این دستگاه‌ها عبارتند از «تلفن همراه، تبلت، رایانه، تلویزیون یا دستگاه‌های دیگر».

در سناریویی که مشکل سلامتی وجود دارد، کاربر می تواند هشداری دریافت کند که به او می گوید باید ورزش را متوقف کند. و پس از اتمام روال تمرین، کاربر می تواند گزارش عملکرد را دریافت کند یا آن را در یک سرویس آنلاین آپلود کند.

درخواست ثبت اختراع می گوید که می توان نکاتی را در اختیار کاربر قرار داد و به او گفت که چگونه عملکرد خود را برای دفعه بعد بهبود بخشد. به عنوان مثال، چنین توصیه ای ممکن است بگوید: «دفعه بعد آهسته تر حرکت کنید.»

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی