کد خبر: ۲۵۷۸۷
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۰

لنوو مانیتوری با وضوح ۴K عرضه کرد

شرکت لنوو یک مانیتور ۳۱.۵ اینچی با وضوح ۴K در چین عرضه کرد. نمایشگر مذکور «لنوو L۳۲p-۳۰» نام دارد و وضوح اولترا اچ دی دارد که برای بازی های رایانه ای و فعالیت های خلاقانه مناسب است.

به گزارش «نبض فناوری»، گیزموچاینا اعلام کرد، نمایشگر ۳۱.۵ اینچی لنوو طوری طراحی شده که از سه طرف لبه بسیار باریک و نامحسوسی دارد. نرخ کنتراست ابزار نیز ۱۰۰۰:۱ است.

درخشندگی مانیتور نیز ۳۵۰nit و رفرش ریت آن نیز ۶۰ هرتز اعلام شده است. همچنین نمایشگر مذکور از فناوری Freesync شرکت AMD نیز پشتیبانی می کند تا هنگام بازی رایانه ای تجربه ای روان برای کاربر فراهم کند. FreeSync یک فناوری همگام سازی تطبیقی برای نمایشگرهای LCD و OLED است که از پاره شدن صفحه (نمایش همزمان چند فریم) و اختلال در نمایش محتوا جلوگیری می کند.

علاوه بر آن این ابزار نمایشگر ایده آل برای افرادی است که تمایل دارند لپ تاپ هایشان را به آن متصل کنند. مانیتور مذکور دارای چند پورت مختلف مانند پورت دیسپلی ۱.۲، پورت HDMI۲.۰، یواس بی سی Gen۱، جک هدفون ۳.۵ میلیمتری و ۴ پورت یو اس بی ۳.۲Genاست.

یکی از ویژگی های جالب دستگاه آن است که می تواند با کمک یو اس بی سی ۷۵ وات برق برای لپ تاپ فراهم کند. به این ترتیب مانیتور برای کاربرانی جذاب خواهد بود که تمایل دارند بدون نگرانی درباره باتری یا اتصال دهنده های اضافی دیگر لپ تاپ شان را به طور مستقیم به آن وصل و همزمان کار کنند.

در کنار این موارد در مانیتور بلندگوی ۳ واتی نصب شده و وزن آن ۶.۸ کیلوگرم است. قیمت دستگاه در چین ۱۹۹۹ یوان(۳۱۶ دلار) اعلام شده است. البته نمایشگر مذکور از جولای ۲۰۲۱ میلادی در بازارهای دیگر عرضه شده است.

منبع/ مهر

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
وبگردی