کد خبر: ۲۵۷۹۶
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۵

طراحی جدید آیفون14 افشا شد

فاش شدن اطلاعات آیفون 14 تغییرات زیادی را در مورد آن نشان می دهد.

به گزارش «نبض فناوری»،  سایت انحصاری The Elec، فاش کرده که آیفون 14 نمایشگر ProMotion با نرخ رفرش بالا 120 هرتزی را از دست خواهد داد. در عصری که نمایشگرهای با نرخ تازه سازی بالا حتی در گوشی های هوشمند میان رده رایج هستند، این یک قمار بزرگ توسط اپل است.

به نظر می رسد شکاف بین مدل های آیفون 14 و آیفون 14 پرو حتی بیشتر هم خواهد شد. طبق گزارش جدید Engadget Japan، اپل در نظر دارد هر دو آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس را به 8 گیگابایت رم ارتقا دهد.

iOS برای اجرای کارآمد به رم کمتری نسبت به اندروید نیاز دارد. قابل ذکر است که تست‌های سرعت PhoneBuff به طور منظم نشان می‌دهند که پرچمداران اندروید با RAM اضافی، شکاف عملکرد را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهند. علاوه بر این، رم برای سایر ویژگی ها به ویژه دوربین ها حیاتی است.

The Elec در توضیح این موضوع، توضیح می‌دهد که BOE، تامین‌کننده صفحه نمایش اپل، تجارت خود را با اپل افزایش می‌دهد زیرا پانل‌های OLED ترانزیستور لایه نازک سیلیکونی پلی کریستالی (LTPS) 6.06 اینچی را برای سری‌های آینده آیفون 14 عرضه می‌کند.

نمایشگرهای LTPS توسط آیفون‌های قدیمی‌تر مانند iPhone X، iPhone 11 و iPhone 12 و همچنین iPhone 13 و iPhone 13 Mini استاندارد استفاده می‌شد که همه مدل‌ها با نرخ تازه‌سازی استاندارد 60 هرتز بودند. اپل برای نمایشگرهای ProMotion، به طور انحصاری از پنل های LPTO استفاده کرده است. پنل‌های LPTO قادر به نرخ‌های تازه‌سازی متغیر هستند، که به آن‌ها اجازه می‌دهد در لحظاتی مانند خواندن ایمیل‌ها، با تخلیه باتری با نرخ تازه‌سازی بالا با نرخ‌های پایین مقابله کنند.

اخبار The Elec مبنی بر اینکه آیفون 14 دارای پنل LTPS خواهد بود، قویاً نشان می دهد که آیفون 14 مکس جدید نیز دارای یک پنل LTPS خواهد بود.

افشای اطلاعات اخیر نشان داده است که مدل‌های آیفون 14 پرو دارای یک بریدگی پلاریزه شکل i برای جایگزینی بریدگی هستند و همچنین گران‌تر هستند. به نظر می رسد طرفداران آیفون تصمیمات سختی در سال 2022 بگیرند.

برچسب ها: آیفون14 اپل گوشی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
فارسی نوشتنت منو کشته
خب بگو رفرش ریت
چه می دوونیم نرخ تازه سازی چیه؟؟؟؟
بریدگی چیه، بگو ناچ
چرا همه چی رو سخت می کنین
1
1
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی