کد خبر: ۲۵۹۲۴
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۰

سامسونگ در نمایشگر گلکسی S22 اولترا از مواد قدیمی استفاده کرده است

سامسونگ ماه گذشته در رویداد گلکسی آنپکد از سری گلکسی S22 در سه نسخه متفاوت رونمایی کرد که از بین آن‌ها گلکسی S22 اولترا قدرتمندترین و بهترین مشخصات را ارائه می‌کند. یکی از ویژگی‌های کلید این گوشی نمایشگر فوق‌العاده روشن آن است اما حالا مشخص شده که سامسونگ در نمایشگر آن از مواد قدیمی و سال گذشته استفاده کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، نشریه The Elec در گزارش خود توضیح می‌دهد که مواد استفاده شده در پنل OLED گلکسی S22 اولترا همان مواد موجود در گلکسی S21 است که با نام رسمی M11 شناخته می‌شود. با وجود این، حداکثر سطح روشنایی خیره‌کننده 1750 نیت ارائه می‌کند.

غول فناوری کره معمولا در سری پنل OLED سری گلکسی S از مجموعه مواد جدید استفاده می‌کند و از سری گلکسی S10 تا گلکسی S21 اولترا این کار را انجام داده است. با این حال اکنون به نظر می‌رسد استراتژی آن برای اولین بار تغییر پیدا کرده باشد.

سامسونگ در نمایشگر گلکسی S22 اولترا از مواد قدیمی استفاده کرده است

سامسونگ دیسپلی برای پنل‌های OLED خود که به سامسونگ الکترونیک و اپل عرضه می‌شود از مجموعه مواد سری M استفاده می‌کند که شامل پیکسل‌های قرمز، سبز و آبی و مواد دیگری می‌شود. منابع این نشریه ادعا دارند که سامسونگ احتمالا برای کنترل هزینه‌های خود از فناوری قدیمی‌تری استفاده کرده باشد و بنابراین در مقایسه با گلکسی S21 و سری S20، بیشتر روی عرضه سری گلکسی S22 تمرکز داشته است. تاکنون نیز کره‌ای‌ها در این زمینه موفق بوده‌اند و پیش‌فروش گوشی‌های این سری تنها در کره جنوبی از مرز یک میلیون دستگاه عبور کرده است.

علاوه بر این، در نمایشگر گلکسی S22 پلاس نیز از مجموعه مواد M11 استفاده شده که نسبت به گلکسی S21 پلاس با مواد M10 بهبود پیدا کرده است. با این حال در نسخه استاندارد این سری همچنان مانند نسل قبل از مواد M10 قدیمی استفاده شده است.

انتظار می‌رود تا جدیدترین مجموعه مواد M12 در نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ و آیفون 14 مورد استفاده قرار بگیرد که نسبت به M1 در مدل‌های قبلی ارتقا پیدا کرده است.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی