کد خبر: ۲۵۹۶۱
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

رندرهای جدید ریلمی GT Neo3 افشا شد

رندرهای جدید منتشر شده از Realme GT Neo3 طراحی جدید صفحه نمایش را نشان می دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، انتظار می رود Realme GT Neo3 در روزهای آینده در بازارهایی مانند چین و هند عرضه شود. تمام گوشی‌های هوشمندی که ریلمی در قیمت‌های مختلف به فروش رسانده، دارای طراحی صفحه‌نمایش با سوراخ پانچ در گوشه بالا سمت چپ هستند.  این تصاویر TENAA از GT Neo3 که ظاهر شد نشان داد که نمایشگر آن به طراحی نمایشگر جدیدی مجهز خواهد شد. اکنون، ShadowLeak اطلاعات تازه‌ای از GT Neo3 منتشر کرده است تا جلوه خوبی از طراحی جلو و عقب آن بدهد.

رندرهای جدید Realme GT Neo3 نشان می دهد که این اولین گوشی هوشمند ریلمی خواهد بود که دارای سوراخ پانچ در مرکز قرار می گیرد. سمت چپ دستگاه دارای دکمه های کاهش و افزایش صدا است، در حالی که سمت راست آن به کلید پاور مجهز شده است.

قسمت پشتی گوشی هوشمند دارای یک واحد دوربین سه گانه است. دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS است. این دستگاه مجهز به اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای است.

Realme GT Neo3 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح Full HD+ و نرخ تجدید 120 هرتز است. دوربین جلویی آن 16 مگاپیکسلی است و پنل پشتی آن دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی مجهز به OIS است.

تراشه بعدی Dimensity 8100 احتمالاً GT Neo3 را تامین می کند. این دستگاه ممکن است با حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. این دستگاه روی سیستم عامل اندروید 12 و Realme Ui 3.0 اجرا خواهد شد.

GT Neo ممکن است در دو نوع باتری عرضه شود. نوع باتری 4500 میلی آمپر ساعتی ممکن است از شارژ سریع 150 واتی پشتیبانی کند، در حالی که مدل باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن می تواند به شارژ سریع 80 واتی مجهز شود.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی