کد خبر: ۲۶۰۰۷
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

مشخصات کلیدی POCO F4 فاش شد

گوشی های POCO F3 سال گذشته، با نام تجاری Redmi K40 عرضه شد. انتظار می رود Redmi K50 در ماه مارس معرفی شود که با توجه به نسل قبلی خود، با نام POCO F4 وارد بازارهای بین المللی شود.

به گزارش «نبض فناوری»،  در این میان، Leaker Yogesh Brar افشاکننده قابل اعتماد مشخصات کلیدی اسرارآمیز POCO F4 را قبل از اینکه این برند حتی تاریخ عرضه را اعلام کند، در توییتر به اشتراک گذاشته است.

به گفته وی، این دستگاه از همان تراشه کوالکام اسنپدراگون 870 استفاده خواهد کرد. این چیپست با رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1  همراه می شود.

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی FHD+ AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. سیستم دوربین سه گانه در قسمت پشتی شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، واحد فوق عریض 13 مگاپیکسلی و دوربین تله ماکرو 5 مگاپیکسلی است. در حالی که برای سلفی و تماس های ویدیویی، این گوشی از یک دوربین 32 مگاپیکسلی استفاده می کند.

گوشی POCO F4 MIUI 13 از نظر نرم افزاری، مبتنی بر اندروید 12 را بوت می کند. این گوشی یک باتری 45000 میلی آمپر ساعتی دارد که می تواند با 67 وات شارژ شود.

نکته آخر اینکه این گوشی هوشمند در نسخه های رم 6، 8 و 12 گیگابایتی همراه با حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

برچسب ها: گوشی پوکو پوکو اف4
ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی