کد خبر: ۲۶۰۴۲
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۵

Gboard قابلیت نمایش استیکر پیشنهادی بر اساس متن را آزمایش می‌کند

Gboard یکی از بهترین کیبوردهای اندروید محسوب می‌شود و گوگل با گذشت زمان ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدیدی به آن اضافه می‌کند. حالا غول موتور جستجو در حال آزمایش قابلیت نمایش استیکر بر اساس متن به کاربران خود است.

به گزارش «نبض فناوری»، Android Police در گزارش جدید خود ادعا می‌کند که Gboard در حال کار روی ویژگی جدیدی است تا کاربران بر اساس متن خود استکیرها را انتخاب کنند. با وجود این قابلیت، پس از تایپ پیام خود، کیبورد گوگل متن شما را شناسایی می‌کند و برچسب‌های مختلفی با سبک‌ها و رنگ‌های مختلف را بر اساس آن در ردیف مخصوص پیشنهادات نمایش می‌دهد. همانطور که در تصاویر زیر دیده می‌شود با تایپ عبارت «See you soon» استیکرهایی که می‌توانند برای رساندن آن منظور استفاده شوند نمایش داده می‌شود.

Gboard قابلیت نمایش استیکر پیشنهادی بر اساس متن را آزمایش می‌کند

نحوه کار قابلیت نمایش استیکر پیشنهادی

طبق تصاویر منتشر شده، Gboard پیش نمایشی از استیکر را در گوشه سمت چپ تصویر نشان می‌دهد که با ضربه زدن روی آن، انواع دیگری از آن‌ها با سبک‌های مختلف نشان داده می‌شود. همچنین استیکرهای پیشنهادی صرفا در بخش مربوط به انتخاب یا گالری استیکرها وجود ندارند و برچسب‌های جدیدی هستند. در این گزارش همچنین توضیح داده شده که ویژگی استیکرهای پیشنهادی با عبارات بلند و کوتاه کار می‌کنند اما همانند نمونه‌های مشابه، نمی‌توان انتظار داشت که تمام عبارات شامل استیکر پیشنهادی خود شوند.

ویژگی جدید کیبورد Gboard ظاهرا اکنون با آخرین به‌روزرسانی نسخه بتا آن برای برخی کاربران فعال شده است و هنوز در دسترس تمام کاربران قرار نگرفته است. با این حال می‌توان انتظار داشت که در آینده اخبار و اطلاعات بیشتری درباره زمان انتشار نسخه عمومی آن منتشر شود.

گوگل همچنین اخیرا ابزار تصحیح گرامر انحصاری Gboard برای پیکسل 6 را در دسترس سایر گوشی‌های پیکسل خود قرار داد. این ابزار به طور خودکار خطاها و اشکالات گرامری کاربران را به آن‌ها اطلاع‌رسانی می‌کند و در حین تایپ اصلاحات آن را انجام می‌دهد.

منبع/ دیجیاتو 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
وبگردی