کد خبر: ۲۶۰۴۷
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۳

مشخصات Vivo X Fold فاش شد

اطلاعات افشا شده حاکی از این است که گوشی پرچم دار ویوو دارای نمایشگر دوگانه 120 هرتزی، SD8G1، دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی خواهد بود.

به گزارش «نبض فناوری»، انتظار می رود ویوو در این ماه پرچمداران جدیدی از سری X مانند Vivo X Note و X Fold را معرفی کند. پیش از این شایعه شده بود که این دستگاه ها با نام Vivo NEX 5 و تلفن تاشو با برند NEX معرفی می شوند. اطلاعات کلیدی قابل اعتماد Digital Chat Station اخیراً مشخصات کلیدی Vivo X Note را فاش کرده و در پست جدیدی در وبیو تمام مشخصات اصلی X Fold را فاش کند.

مشخصات Vivo X Fold

این گوشی به عنوان اولین گوشی هوشمند تاشو Vivo وارد بازار خواهد شد. افشاهای جدید منتشر شده ادعا می کند که در قسمت جلویی دستگاه دارای یک صفحه نمایش لبه خمیده با طراحی سوراخ پانچ است. این صفحه نمایش 6.5 اینچی با وضوح Full HD+ و نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود.

به نظر می رسد که X Fold مانند دستگاه های تاشو سامسونگ، هوآوی، شیائومی و OPPO از طراحی تاشو به سمت داخل برخوردار باشد. صفحه نمایش داخلی X Fold 8 اینچی خواهد بود و از رزولوشن Quad HD+ و نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می کند. تا آنجا که به طراحی نمایشگر داخلی مربوط می شود، به یک سوراخ پانچ در نیمه سمت راست خود مجهز خواهد شد.

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، ویوو ایکس فولد را هدایت خواهد کرد. درز اطلاعاتی در مورد رم و ظرفیت های ذخیره سازی دستگاه وجود ندارد. باتری 4600 میلی آمپر ساعتی این گوشی از شارژ سریع 80 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند.

در این درز اطلاعات همچنین اشاره شده که دستگاه به یک دوربین چهارگانه مجهز خواهد بود که دارای دوربین 50 مگاپیکسلی، دوربین 48 مگاپیکسلی، دوربین 12 مگاپیکسلی با زوم 2 برابر و دوربین 8 مگاپیکسلی با زوم 5 برابر خواهد بود. به نظر می رسد که نمایشگرهای جلویی و داخلی دستگاه مجهز به اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در نمایشگر خواهند بود.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی