کد خبر: ۲۶۰۶۳
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

نحوه استفاده از آیفون به عنوان دوربین امنیتی

تلفن هوشمند اپل با طراحی و مجموعه ای از برنامه های کاربردی جالب و شخص ثالث، کاملاً به یک ترند تبدیل شده است.

به گزارش «نبض فناوری»،  استدلال اینکه تبدیل آیفون به دوربین امنیتی یک حرکت معقول است، دشوار است. ممکن است بخواهید از آیفون خود به عنوان یک دوربین امنیتی استفاده کنید؛ برای انجام این کار، به یک آیفون جیلبریک شده با برنامه Cydia و یک کامپیوتر با نمایشگر Veency نیاز دارید.

به یاد داشته باشید، اگر آیفون خود را جیلبریک کنید، گارانتی خود را باطل و حق چاپ اپل را نیز نقض می کنید. شما به طور بالقوه تلفن خود را در معرض تهدیدات امنیتی اضافی باز می کنید.

هنگامی که آیفون خود را جیلبریک کردید و برنامه Cydia را نصب کردید، می توانید سرور Veency iPhone VNC را دانلود و بر روی آن نصب کنید. VNC مخفف محاسبات شبکه مجازی است، به این معنی که این برنامه به شما کمک می کند آیفون خود را به رایانه پیوند دهید و به شما امکان می دهد صفحه نمایش آیفون خود را در پنجره ای روی دسکتاپ خود مشاهده کنید.

هنگامی که نمایشگر را روی رایانه خود نصب کردید، می توانید آدرس IP آیفون را وارد کنید (در قسمت Wi-Fi در تنظیمات موجود است). در این مرحله، بسیار مهم است که روی accept در آیفون خود کلیک کنید تا اجازه دهید اتصال VNC انجام شود. این بدان معنی است که تلفن شما از راه دور فعال نمی شود.

اکنون که در حال مشاهده نمایشگر آیفون خود در رایانه خود ، می توانید از یک برنامه ضبط کننده ویدیوی آیفون مانند Cycorder در آیفون استفاده کنید. این دوربین 2.0 مگاپیکسلی دوربین شما را به دوربین فیلمبرداری تبدیل می کند. هنگامی که این را تنظیم کردید، باید بتوانید فید ویدیوی زنده را از آیفون خود در صفحه رایانه مشاهده کنید. با یک آیفون و کامپیوتر تحت شبکه، می توانید دوربین فیلمبرداری را روشن و خاموش کنید، همچنین تنظیمات را تغییر داده، موسیقی پخش کنید و کارهای زیادی انجام دهید. طبیعتاً، میزان ویدیوی ضبط شده با ظرفیت ذخیره سازی آیفون شما محدود می شود (معمولاً 8 یا 16 گیگابایت دارند). با اینکار تلفن فانتزی خود را به یک وب‌کم  تبدیل کرده‌اید.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی