کد خبر: ۲۶۰۶۷
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

هدفونی که به شما می گوید تب دارید!

هدفون‌های جدید بی‌سیم آنر به شما اعلام می کند که تب دارید.

به گزارش «نبض فناوری»، آنر به تازگی یک جفت هدفون بی‌سیم هیجان‌انگیز به نام Honor Earbuds 3 Pro را معرفی کرده است. این هدفون دارای نظارت بر دما است؛ بنابراین شما می توانید به سرعت و به راحتی متوجه شوید که آیا تب دارید یا خیر. به علاوه، آنها با برخی از ویژگی های عالی دیگر نیز عرضه می شوند.

آنر در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: قابلیت نوآورانه اندازه‌گیری دما HONOR Earbuds 3 Pro فرصت‌های جدیدی را برای کاربران ایجاد می‌کند تا سلامت خود را از نزدیک بررسی کنند.

با استفاده از این هدفون‌ها  می توانید همیشه دمای بدنتان را کنترل کنید تا هر زمان دمای بدنتان خیلی بالا رفت، به شما هشدار دهند. همچنین می‌توانید سه بار روی هدفون‌ها ضربه بزنید تا نظارت بر دما روشن شود.

اینها مجموعه ای از هدفون های رده بالا با برچسب قیمت 199 یورو هستند که دارای قابلیت حذف نویز فعال تطبیقی ​​نیز هستند و صداهای دنیای بیرون را از گوش شما دور می کند. آنها همچنین سبک وزن هستند در حالی که به لطف درایورهای 11 میلی متری و توییتر PZT همچنان نوید کیفیت صدای خوب را می دهند.

در حالی که این شرکت قیمت را اعلام کرد، اما نگفت چه زمانی هدفون های جدید برای فروش در دسترس خواهند بود. در عوض، فقط اعلام کرده که تاریخ عرضه این هدفون به زودی اعلام خواهد شد.

برچسب ها: آنر هدفون تب
ارسال نظرات
وبگردی