کد خبر: ۲۶۱۳۲
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

نحوه اضافه کردن کپشن های خودکار به ویدیوهای اینستاگرام

اینستاگرام اعلام کرده که قابلیت تولید خودکار کپشن را برای ویدیوهای خود ایجاد کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»،  ویژگی جدید موجود شده در اینستاگرام توسط آدام موسری، رئیس اینستاگرام در یک پست توییتری اعلام شد. در این توییت آمده است: «زمان زیادی در راه است، اما ما هیجان‌زده هستیم که ابزار جدیدی را به اشتراک بگذاریم که به افراد ناشنوا و کم شنوا قدرت می‌دهد».

وی ادامه داد: «ویدئوهای اینستاگرام اکنون دارای زیرنویس‌هایی هستند که به صورت خودکار تولید می‌شوند، جایی که شما می‌توانید آن‌ها را خاموش یا روشن کنید.»

همانطور که از نام آن پیداست، ویژگی شرح خودکار ایجاد شده به طور خودکار برای ویدیوهای روی پلتفرم زیرنویس ایجاد می کند. شایان ذکر است که این پلتفرم برای ویدیوهای قدیمی زیرنویس نمایش نمی دهد و تنها در صورتی که کاربر این گزینه را قبل از آپلود فعال کرده باشد، در ویدیوهای جدید در دسترس خواهد بود. برای اینکه بدانید چگونه می‌توانید زیرنویس‌های تولید شده خودکار را در ویدیوهای خود دریافت کنید، مراحل گفته شده توسط نبض فناوری را دنبال کنید:

1.اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی هوشمند خود باز کنید.

2.روی نماد "+" در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

3.از لیست روی ارسال ضربه بزنید.

4.ویدیو مورد نظر را انتخاب کنید.

5.روی Next ضربه بزنید.

6.روی تنظیمات پیشرفته ضربه بزنید.

7.در بخش دسترس‌پذیری، کلید کنار نمایش شرح‌ها را روشن کنید.

8.به بخش آپلود برگردید و روی اشتراک گذاری ضربه بزنید.

ویژگی مشابهی نیز توسط رقیب اینستاگرام Reels، TikTok، در آوریل 2021 ارائه شد. طبق گزارش TechCrunch، در حال حاضر این ویژگی به 17 زبان از جمله انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی، عربی، ویتنامی، ایتالیایی، آلمانی، ترکی، روسی، تایلندی، تاگالوگ، اردو، مالایی، هندی، اندونزیایی و ژاپنی در دسترس است. این شرکت همچنین به زودی پشتیبانی از زبان های بیشتری را اضافه خواهد کرد.

 

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
وبگردی