کد خبر: ۲۶۱۶۴
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

رونمایی از دو دوچرخه برقی یاماها

یاماها از دو دوچرخه برقی قوی با حداکثر سرعت 48 کیلومتر در ساعت رونمایی کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، یاماها خط دوچرخه برقی خود را با رونمایی از دو مدل Wabash RT و CrossCore RC به روز رسانی کرده است. این دو مدل با موتور تازه تولید شده PWSeries ST یاماها عرضه می شوند. این دو مدل قادر به حداکثر سرعت 28 مایل در ساعت هستند و دو دوچرخه هر دو بر روی قاب های محکم ساخته شده اند. در حالی که Wabash RT برای سواری در خارج از جاده مناسب است، rossCore RC یک دوچرخه برقی معمولی در جاده است.

دوچرخه های قدرت و کمک یاماها بازویی است که بر تولید دوچرخه های برقی یاماها متمرکز شده است و می گوید هر دو مدل ایده آل های این شرکت را در تولید مدل های کاربردی و کارآمد نشان می دهند. این شرکت می گوید نیاز روزافزون به دوچرخه های برقی به عنوان ابزارهای تناسب اندام و تحرک وجود دارد و این دو دوچرخه الکترونیکی در چندین سناریو مفید خواهند بود.

موتور PWSeries ST دارای ظرفیت 500 وات است و چهار سطح کمک پدال را برای رسیدن به حداکثر سرعت 28 مایل در ساعت ارائه می دهد. چهار حسگر به نام‌های گشتاور، سرعت میل لنگ، سرعت چرخ‌ها و زاویه دوچرخه با هم ترکیب می‌شوند تا به طور مداوم مقدار دقیق نیرو را در حین رانندگی محاسبه و اعمال کنند.

رونمایی از دو دوچرخه برقی یاماها

 هر دو دوچرخه منعکس کننده پیشرفت های عظیم از مدل های اصلی Wabash RT و CrossCore RT 2019 هستند. آنها همچنین با نوآوری‌ها و ویژگی‌های فردی عرضه می‌شوند که آنها را در جایگاه خوبی در بخش‌های خود قرار می‌دهد.

طبق جزئیات قیمت و در دسترس بودن، قیمتWabash RT  برابر 4099 دلار است در حالی که CrossCore RC مبلغ 3099 دلار قیمت دارد. این دو مدل در تابستان در دسترس خواهند بود و چند گزینه رنگی برای آن ها ارائه خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
وبگردی