کد خبر: ۲۶۱۸۲
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

طراحی اولین گوشی تاشو ویوو

طراحی منتشر شده Vivo X Fold ظاهر اولین گوشی تاشو Vivo را آشکار می کند.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی Vivo X Fold احتمالاً در اوایل این ماه در چین عرضه می شود. این گوشی به عنوان اولین گوشی هوشمند تاشو Vivo وارد بازار خواهد شد. مشاور معروف Digital Chat Station طرحی را منتشر کرده است تا نشان دهد از طراحی X Fold چه انتظاراتی باید داشت.

شماتیک Vivo X Fold نشان می دهد که صفحه نمایش پوششی آن دارای یک لبه منحنی و یک سوراخ پانچ در مرکز است. قسمت پشتی دستگاه دارای یک ماژول دایره ای است که در داخل یک بلوک مستطیل قرار گرفته است. به عنوان محلی برای فلاش LED و یک واحد دوربین چهارگانه عمل می کند. یک کلید ناشناخته، یک دکمه تنظیم صدا و یک دکمه روشن/خاموش در کناره‌های X Fold موجود است.

گزارش‌های اخیر نشان داده‌اند که Vivo X Fold می‌تواند مانند یک کتاب باز شود تا به صفحه‌نمایش تاشو داخلی آن دسترسی داشته باشید. شایعه شده است که هر دو صفحه نمایش با یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک درون صفحه نمایش ادغام می شوند.

انتظار می رود که Vivo X Fold دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی FHD+ OLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز باشد. این گوشی احتمالاً با نمایشگر داخلی 8 اینچی با وضوح QHD+ و نرخ رفرش 120 هرتز عرضه خواهد شد. این گوشی تاشو از پلتفرم موبایل اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرت می گیرد.

ماژول دوربین پشتی Vivo X Fold با یک دوربین 50 مگاپیکسلی خواهد بود. لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر و لنز تله فوتو پریسکوپ 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر به آن کمک خواهد کرد. انرژی این دستگاه از یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. این گوشی از شارژ سریع 80 واتی و شارژ بیسیم 50 واتی پشتیبانی می کند. در حال حاضر هیچ خبری در مورد سایر دوربین ها، رم و ظرفیت های ذخیره سازی X Fold وجود ندارد.

ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی