کد خبر: ۲۶۱۹۱
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

گیمرها به گوش، ورود 4 بازی جدید به گوگل اِستِیدیا

گوگل اعلام کرده است که چهار عنوان از جمله Deliver Us the Moon که ماه آینده برای Stadia منتشر خواهد شد، در دست تولید است.

به گزارش «نبض فناوری»، به گزارش 9To5Google، گوگل این هفته چهار بازی را تایید کرد که در Stadia عرضه می‌شوند، که Deliver Us the Moon جالب‌ترین آن دسته است.

در یکی از بازی هایی که در ماه اتفاق می‌افتد منابع زمین در حال اتمام است و شما در نقش «آخرین فضانورد زمین» برای نجات بشریت بازی می‌کنید.

گوگل اِستِیدیا 12 بازی جدید اضافه کرده است. در سال 2021 در این سال، گوگل 107 بازی را به Stadia تحویل داد و این شرکت قول حداقل 100 بازی جدید را در طول این سال داده است.

گوگل طی دو سال گذشته از زمان راه‌اندازی خود به تدریج ویژگی‌هایی را به Stadia اضافه کرده است، از جمله یک بازی آزمایشی جدید 30 دقیقه‌ای برای Hello Engineer.

این غول فناوری همچنین به بازیکنان Stadia اجازه می دهد بدون نیاز به دعوت به بازی های چند نفره بپیوندند. این ویژگی اساسی در اکثر پلتفرم‌های کنسول و لانچرهای رایانه شخصی موجود است، اما نزدیک به دو سال طول کشیده تا گوگل آن را به Stadia اضافه کند.

گوگل اعلام کرده که بخش توسعه بازی های خود Stadia را تعطیل می کند، زیرا شاهد پذیرش بزرگ فناوری خود توسط توسعه دهندگان و ناشران شخص ثالث برای ایجاد بازی های در سطح جهانی است.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی