کد خبر: ۲۶۲۶۳
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

معرفی ابزار جدید توییتر

توییتر ابزار جدیدی به نام Creator Dashboard را با جزئیات کلیدی معرفی کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، سایت میکروبلاگینگ توییتر ابزار جدیدی را برای سازندگان به نام « Creator Dashboard» معرفی کرده است تا نحوه کسب درآمد از این پلتفرم را تجزیه و تحلیل کند.

به گفته این شرکت، ابزار جدید برای کمک به سازندگان در تجزیه و تحلیل چگونگی کسب درآمد در توییتر و میزان درآمد آنها از ویژگی های درآمدزایی طراحی شده است.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در حال حاضر با معرفی این ویژگی راهی جدید برای کمک به مشاهده درآمدهای خود و پیگیری اشتراک‌های Super Follow خود در طول زمان، در حال آزمایش با برخی از سازندگان در iOS هستیم».

در حال حاضر، این ویژگی برای سازندگان iOS در ایالات متحده با بیش از 10000 دنبال کننده در دسترس است و در Ticketed Spaces و Super Follows شرکت می کنند.

داشبورد جدید را می‌توانید از تب کسب درآمد برنامه مشاهده کنید. علاوه بر این، توییتر احتمالاً در حال ساخت تبی است که به پادکست ها اختصاص داده شده است.

The Verge روز چهارشنبه گزارش داد که این تصویر یک نماد میکروفون را در نوار منوی پایین برنامه توییتر نشان می دهد که به نظر می رسد به صفحه ای با عنوان پادکست منتهی می شود.

اسکرین شات هیچ نشانه ای از نحوه نمایش پادکست ها روی پلتفرم نشان نمی دهد یا اینکه آیا به نوعی Spaces، اتاق های چت فقط صوتی پلتفرم را در خود جای داده است.

ارسال نظرات
همراه با ارائه چندین ویژگی دسترسی جدید اپل «ردیابی چشم» را به آیفون‌ها و آی‌پدها می‌آورد
وزیر ارتباطات با اشاره افتتاح پروژه های ارتباطی: کیفیت و سرعت اینترنت افزایش پیدا می کند
وبگردی