کد خبر: ۲۶۲۷۵
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

خبر شیائومی در مورد گوشی جدید چیست؟

شیائومی از معرفی Redmi 10 در جریان رویداد معرفی Redmi Note 11 Pro خبر داد.

به گزارش «نبض فناوری»، شیائومی اوایل امروز (9 مارس 2022)، کنفرانس معرفی سری گوشی‌های هوشمند Redmi Note 11 Pro را برگزار کرد. در طول این رویداد، حتی ساعت هوشمند Redmi Watch 2 Lite را نیز راه اندازی کرد و در عین حال از معرفی یک گوشی دیگر برای بازار هند نیز خبر داد.

غول فناوری چینی در اواخر پخش زنده از راه اندازی Redmi 10 خبر داد. این برند به غیر از اسلایدی که بیان می کرد دستگاه به زودی راه اندازی می شود، هیچ اطلاعات دیگری در مورد گوشی آینده فاش نکرد.

نسخه جهانی Redmi 10C ممکن است در هند با عنوان Redmi 10 در هند عرضه شود.

از سوی دیگر، اخیراً گزارشی از دریافت گواهی BIS توسط Redmi 10 Prime 2022 ارائه کرده بودیم. Redmi 10 2022 در ماه فوریه در چین عرضه شده بود و شایعه شده که مدل Prime در هند نسخه تغییر یافته برای هند است.

بنابراین، به احتمال زیاد Redmi 10C شیائومی ردمی 10 در هند خواهد بود، زیرا Redmi 9C در هند با نام Redmi 9 عرضه شده بود. Redmi 9 دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی IPS LCD با وضوح HD+ است. . علاوه بر این، پردازنده مدیاتک G35 با حداکثر 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی را در خود جای داده است. این دستگاه دارای تنظیمات دوربین دوگانه پشتی با سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بود. انرژی آن نیز توسط یک بسته باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شد. می توان انتظار داشت که نسبت به نسل های قبلی شاهد پیشرفت های مختلفی باشیم.

برچسب ها: گوشی شیائومی ردمی
ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی