کد خبر: ۲۶۲۸۶
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۰
برای فروش ۵۰ محصول؛

افزوده شدن قابلیت فروشگاه به توئیتر

توئیتر قابلیت جدیدی را راه اندازی کرده که به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا حداکثر ۵۰ محصول را برای فروش از طریق نمایه خود عرضه کنند.

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از یواس نیوز، راه اندازی این قابلیت بخشی از تلاش‌های تازه توئیتر برای حضور در بازار ۴۵ میلیارد دلاری تجارت الکترونیک از طریق شبکه‌های اجتماعی است.

پیش از این فیس‌بوک و اینستاگرام که در مالکیت شرکت متا هستند ارائه چنین خدماتی را برای کسب درآمد آغاز کرده بودند و به صاحبان مشاغل امکان داده بودند تا فروشگاه‌های مجازی متنوعی برای فروش انواع محصولات راه اندازی کنند.

نسخه آزمایشی این خدمات برای برخی کسب و کارها در آمریکا در دسترس قرار گرفته و قراراست در گام نخست افرادی که از اپلیکیشن سازگار با آیفون توئیتر استفاده می‌کنند، بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

اپراتور وریزون در آمریکا نیز که برای آزمایش این قابلیت انتخاب شده تعدادی قاب و شارژر بی سیم آیفون را به همین شیوه برای خرید عرضه کرده است. کاربران بعد از انتخاب محصول در توئیتر برای خرید به وب سایت فروشنده اصلی هدایت می‌شوند.

توئیتر در حال آزمایش خرید از پخش زنده هم هست که به کاربران امکان می‌دهد در زمان مشاهده ویدئوهای زنده قادر به خرید اقلام مختلف مشاهده شده در آن ویدئوها مانند انواع البسه، لوازم جانبی و غیره باشند.

منبع: مهر

ارسال نظرات
نوسانات جزئی بازار رمزارزها ادامه دارد؛ بیت کوین همچنان در کانال ۲۱ هزار دلاری
با پیشرفتی که توسط شرکت کانادایی حاصل شد؛ فقط ۵ سال تا رایانه کوانتومی تجاری فاصله داریم
بیم و امید در مورد ایمنی خودروهای خودران ربات‌ها راننده بهتری هستند یا انسان‌ها؟!
پیام سردار دولتخواه معاون فناوری اطلاعات وارتباطات فرماندهی انتظامی کشور به بهانه‌ی برگزاری نمایشگاه شهر هوشمند ایران: مطالبات عمومی مردم برای برخط بودن پلیس از علل لزوم هوشمند سازی پلیس
بیانیه‌ی استارتاپ‌های فروش آنلاین بیمه در زمینه‌ی راه‌اندازی سامانه سوییچ بیمه مرکزی: جلوی فاجعه انحصار «سوییچ بیمه» را بگیرید
وبگردی